ganduri la ceiutzul de dimineata


Aroma de menta imi inunda caile respiratorii… ador aceasta aroma… ma simt revigorata…imi sterg ochelarii.. de cateva zile constat cu stupoare ca nu rezist fara ei… ma dor muschii ochilor cu cat incerc sa stau fara ei….se pare ca va trebui sa ii port zi de zi… toata viata… asa cum mi-a zis medicul…. damn it.

Azi e cald… se anunta zile la temperaturi constant de mari.

Am o stare de moleseala.. de ” lasa-ma sa te las”….

porcul zburda pe jos… fericit nevoie mare de libertatea ce i-o ofer… nu il mai las p-afara prin iarba ca daca trecuta pt ca l-a ciupit ceva si avea ditamai umflatura pe posterior si il durea….

Am o musca tare indragostita de al meu monitor.. seara e criminala cum citeste subtitratea…. Nici nu stiu la ce filme sa ma uit.. nimic nu ma multumeste.

La tembelizor nimic bun….numai prostia ridicata la mare rang…. patetic…  o sa devenim un popor de inculti…

Nu ma dau mare si desteapta… pt ca nu-s, dar nu este valabila zicala : cand vad mai prosti ca mine prind curaj…. din contra.. ma apuca plansul…

vroiam sa scriu ceva filozofic… dar am uitat si ma repet in idei si afirmatii.

Va doresc o zi faina…

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

