muste, politica, critici


 

Stau cu geamul deschis de dimineata pana seara… imi place sa intre caldura in camera si sa fie aerisit…. beleaua e ca intra mustele intr-o veselie… agresive,multe si tare bagacioase..

Azi s-a chinuit sa dea o ploaie… a tunat… a batut vantul… puteam sa pun pariu ca vine o furtuna buna, tzapana demna de un potop…. ciu-ciu… 5 minute de ploitza si atat. Dar mustele… mustele calare la mine in camera si ma bazaie de mor… nesimtitele au simtit ca o sa vina vreme rea  dinainte de a stii eu si acum nu ma lasa nici sa beau ceiutzul… sunt ca si parlamentarii sau , mai bine zis, cum e criza politica din Romania… te sacai, te irita, te enrveaza si nu poti sa scapi de ea.

Ce ti-e si cu politica asta… azi-dimineata am auzit la nebunii de la profm ca pt campania asta politica si referendum se vor chestui 9 milioane de lei… cu banii aia cati oameni ajutau, cate case construiau pt cei fara adapost si cate spitale modernizau cat de cat??

Uniunea europeana ne trage de urechi, nemtoiaca ne-a facut cu ou si otet desi nu prea pricep de ce isi baga boticul…. stiu ca mii de interese de diferite nationalitati  sunt pentru a destrama Romania… Procurori anchetati, guverne si oameni guvernamentali condusi din umbra pt ca banii sunt mai valorosi decat tara proprie…. mi se ridica parul de pe mana doar cand ma gandesc la ce se petrece…. Bac-ul… un dezastru, nu ca generatia mea ar fi fost fara perle si probleme, dar parca generatiile astea se prostesc cu trecerea fiecarui an… adevarul e ca exemplele mediatizate au un factor destul de mare in mentalitatea acestor generatii… generatii ce sunt cocolosite si in acelasi timp neglijate…. ce sunt lasate sa invete ceea ce vad in jurul lor fara a stii sa discearna ce este bine si ce este rau, fara a stii sa prelucreze informatiile cu adevarat utile si sa le si foloseasca asa cum trebuie. Dupa cum ziceam, nici noi nu le oferim exemple bune si nici nu ii educam… rusine sa ne fie.

Da… critic.. eu mai incerc cu amaratul asta de blog sa mai deschid vreo minte mai inchisa ce doreste o mica iluminare…. bine, stiu ca o gafez si eu in privinta gramaticii si exprimarii… dar e lenea de a imi face ciorna si de a corecta articolul de mai multe ori inainte de a-l publica.

Am recunoscut si recunosc, sunt o persoana mediocra… elev mediocru, parazit al casei, lenesa, puturoasa, etc… da, asta sunt. nu am de ce sa ma ascund. asta sunt, chiar daca mi-a fost al naibii de greu sa recunosc fata de mine ca sunt asa, dar si pt asta e nevoie de curaj (da, incerc sa fiu optimista)

Imi este greu sa nu critic situatia prezenta, sa nu imi zic parerea si sa nu judec….instinctul si spiritul critic ma imping sa fac asta si este al naibii de greu sa incerc sa nu o fac.

Oare sunt singura in situatia asta??

Una peste alta…calculatorul imi merge greu, telefonul imi face figuri, aparatul, nu mai zic….toate incep sa imi mearga prost…nu imi place…

Mi s-a dus cheful de scris.. si asa nu mai stiu ce….. lumea a intrat in vacanta, dupa cate vad si in statistica blogului meu ….. Vacanta placuta si sa nu uitam : HAVE FUN AND PLAY NICE

Vreau si eu vacanta….

 

Lasă un răspuns

