Lucruri ce nu le inteleg


 

Cred despre persoana mea ca este o fiinta logica… prea logica. Imi place sa stiu si sa gasesc explicatia logica la orice ma intereseaza sau imi trezeste curiozitatea. DA! culmea e ca ma atrag lucrurile asa-zise paranormale, dar asta nu inseamna ca cred tot ce zice lumea, ci imi place sa cercetez, sa gasesc dovezi cum ca ar fi este adevarat sau nu.

Asa ca iata o lista de cateva lucruri ce nu le gasesc logica :

– betia si consumul de narcotice, etnobotanice, nicotina. Desi cumva sunt dependenta de nicotina, pt ca ai mei au fumat tot timpul in preajma mea si la un moment dat simt nevoia de fum in viata mea, totusi nu inteleg logica, placerea si dorinta de a consuma acestea. Da, o bere rece e buna intr-o dupa-amiaza fierbinte, dar atat… nimic mai mult.sau un pahar de vin bun la o masa. Nu zic ca nu consum alcool, o fac, dar nu in cantitati imense si mai ales daca am baut un pic, chiar si o gura, nu merg cu masina.

– ura oamenilor catre tot ce e diferit chiar daca este vorba de semenii lor ca sa nu zic de altele. Nu putem fi toti in asa fel… daca am fi asa am fi o specie robotica… fara suflet, fara unicitate, fara ceea ce ne face originali, creativi.

– neflexibilitatea angajatorilor de a aduce in compania lor tineri.. si mai ales tineri ce nu arata perfect si/sau nu au experienta. E bine ca nu au experienta : ii inveti asa cum ai nevoie.. e perfect

– de ce unii oameni au unspe mii de case… pt ce iti trebuie atatea case?una si buna si restul inchiriezi cand ai nevoie

– cruzimea fata de animale

– barbatii ce isi bat membrii familiei

– femeile.   stiu, fac parte din categorie, dar chiar si asa nu le inteleg

– oamenii ce fac multi copii…

– mustele

– manelele

– orgoliul masculin prostesc

– mamele supraproctective . am crescut cu animale, cu praf si noroi, cu julituri si caderi din copac si n-am nici pe draq

– mania omenirii de a crea arme si de a distruge

– preconceptiile

– oamenii ce cred fara sa cerceteze, ce se baga in secte si in religii doar ca pt un nene ii convinge cu 3 vorbe

– oamenii ce dau vina pe altii pt faptele lor.

– viata in general.

– pe mine

 

Astea-s doar cateva lucruri carora nu le gasesc logica.

De exemplu, cand cineva ma place, il pun la un moment dat sa imi explice de ce…. si de cele mai multe ori il pun sa repete, sau repet aceiasi intrebare de mii de ori in diferite moduri pt a gasi logica, intelesul ce il pot percepe si sa pot procesa.

Stiu… sunt enervanta, de aia am cerut in lista cu pretentii in ceea ce il priveste pe „EL” ca respectivul  sa aiba rabdare si un calm nemaintalnit… si sa ma accepte asa cum sunt.

Asta-s eu si cumva imi place asa de mine. imi place logica mea aiurita pt ca o inteleg si 98.9% din timp este impecabila.

 

4 gânduri despre &8222;Lucruri ce nu le inteleg&8221;

Lasă un răspuns

