durere de cap


 

Am o durere de cap de cand m-am trezit…

Durerile de cap pot fi provocate de multe, in general vorbind.

De la evenimente curente (stiri, dezastre) pana la nervi, situatii personale nefavorabile, dureri de dinti, tumori, etc…

Cea mai frecventa durere pe care omul o are este cea de cap…

a mea… are o mie si una de cauze….

De la griji pana la noptile nedormite… pana la schimbarile drastice de vreme ce ma omoara de fiecare data…

Incerc acum o aromoterapie… mirosul de scortisoara imi inunda caile… si incearca sa calmeze pulsarile frecvente ale tzestei….

In ultima vreme ma intreb iar din ce in ce mai des, daca existenta mea ajuta sau face vreo diferenta in lumea asta… si nu ma refer la un buletin de vot pe care pun stampila. Se spune ca pe parcursul vietii influentezi niste oamenii de a deveni cum sunt mai buni sau mai rai, ii marchezi pe viata sau le dai un ajutor sau un mic impuls atunci cand nu se asteptau….

Toti suntem influentati de-alungul vietii de alte persoane, de carti, filme etc… sper doar ca alin si eu durerea cuiva, ca invat pe cineva ceva cu ajutorul acestui blog, chiar daca sunt egocentrista si il fac despre mine, ipocrita pt ca critic desi nici eu nu-s prea breaza….

Da!sa zicem ca am o cadere, o pasa proasta….lucru perfect normal la orice om.

Am 3 ani de parazitare pe langa cei 22 care au fost considerati normali, cat de cat. Nici acum nu mi-am gasit drumul si devine stresant atat pt ai mei cat si pt mine. Ziceam  la un moment dat de un amic de al meu ce facea 26 de ani si plangea ca nu a facut nimic pana la varsta aia, desi are apartamentul lui, un job fain calatorind in toata lumea si conducand, o masina acasa ce il asteapta pt drumetii off-road si asa mai departe.. el plangea ca nu si-a intemeiat o familie…. eu… nu am nimic, decat un telefon si un abonament ce , bineinteles, ca nu il platesc eu, ca-s parazit .

in fine, nu mai zic nimic….o pasa proasta… trece… toate trec…

 

 

 

 

Lasă un răspuns

