ceai de afine


 

Dupa cum ati observat, cei ce imi citesc amaratul meu blog, de ceva timp scriu cam rar.. stiu, rusinica sa imi fie, dar daca nu am despre ce are rost sa scriu despre aberatiile din mintea mea care sunt si asa intr-o ordine haotica si pe „hartie” ar arata dezastruos.

La teve nu prea ma mai uit… stirile sunt pline de manevrele politicienilor nostrii, macar de ar fi facute cu cap si diplomatia specifica artei politice. DA! Adevarata politica este o arta si sunt invidioasa pe acei putini ce sunt maestrii in asa ceva.

Sorb din canuta mea cu ceiut bun si cald de afine. A luat tata acum vreo cateva saptamani astfel de ceiut si e bun, spre surprinderea mea.

M-am hotarat! de maine ma apuc de schimbat prin camera… de nebuna, cum fac de obicei, dar schimb si culoarea peretilor.. deci o sa am poze cu inainte si dupa… sa vedem ce iese :))

In alta ordine de idei, am observat cum are cam fiecare cate o melodie de sezon de cand era mic sau ii aduce aminte de ceva de fiecare data… Emma are Vama Veche ce ii aduce aminte de mare… nu stiu care are nu stiu ce formatie sau melodie..eu….. eu nu stiu daca am asa ceva, desi am multe melodii preferate….dar n-am nici una asa sa ma marcheze… nici melodia „noastra” cand eram cu prima iubire nu ma mai face sa imi aduc aminte de ceva… e trist?? mie nu mi se pare ….

Muzica este drogul meu si va fi mereu… Fiecare melodie ce o iubesc are un loc aparte in inima mea, nu pt ca imi aduce aminte de ceva ci pur si simplu ca ma linistete si ma poarta catre o alta lume, catre o alta dimensiujne unde visele mi se indeplinesc, unde pot sa imi conduc M5-ul unde vreau si cum vreau prin toata lumea…unde pot sa ma urc in varful piramidelor din egipt si sa strig ” Dacii sunt aici” ( da.. am si eu niste dorinte…) Melodiile astea le-as asculta la orice ora din zi sau noapte, oriunde, oricand, oricum…

Somn dulce…..

 

Lasă un răspuns

