schimbari


 

De cateva zile, mai exact de Sambata, am facut furori in „cartier” (cartier, adica blocul unde stau… ca suntem cam pustnici p-acilea… ursu ne mai viziteaza si cate unu ce greseste drumul)..

De  ce?? Simplu: mi-am facut un perete de contrast, inchis la culoare, un gri inchis….. toata lumea a fost fascinata de ce minune a putut debita mintea mea….

V-am promis ca va arat si voua ce si cum, desi eu vroiam un perete negru…. 😐

 

 

 

 

gata… ma bag in amenajari interioare….. care vrea, care doreste, la mine sa apeleze.. 🙂

Daca am talent, de ce sa nu il valorific….. ?? Pai nu?

Gata…. va ajunge, ne mai citim si maine :):P

Have fun and play nice

 

 

Lasă un răspuns

