ploaie, dulce ploaie


 

Azi a plouat dulce si mult…. , de fapt si duminica, dar azi parca a fost mai placut din punct de vedere atmosferic…vegetatia s-a inviorat si si-a mai revenit…Oamenii au fost mai afectati, dar nu in sens bun… ba dureri de cap, ba somnolenta…. off… omului nu ii e bine nici cand e cald (ca e prea cald) nici cand ploua si nici cand e frig si il ninge. nemultumit mai este omul…. Eu una prefer toamna, sau mai precis, inceputul de toamna cand ploua cu inca stropi caldutzi si bate vantul… cand inca este cald, dar nu prea cald si cand incep frunzele sa se ingalbeneasca.

Azi.. azi am dormit…..nu m-am simtit prea stralucit asa ca am bagat un somn….am stat cu geamul deschis si am auzit cum ploua afara. Mi-am adus aminte de perioada cand eram copil si am mers la apa sarata si domeam in masina sau in cort… si mai venea o ploaie…. atat de bine dormeam……mi-e dor de somnul de atunci… am 2 ani si ceva de cand nu pot dormi bine… eu care ador sa dorm… ador sa visez atat cu ochii inchisi cat si cu ei deschisi….

De mica sunt fascinata de fulgere si de cand am avut aparat, am tot vanat fulgere pt a le trage in poza… nici pana in prezent nu am prins frumos in poza un fulger… parca sunt timizi… nu  nici unu cu talent de fotomodel, dar nu ma las pana nu-l gasesc pe ala ce sa stea sa il pozez….intr-o zi mi se va indeplini visul de a fi mare fotograf….

 

 

Lasă un răspuns

