50075


 

Uite ca am trecut si eu pragul de 50 000 de vizitatori!

Bravo mie!!!!!!!!!!

Da! Na! Ma bucur ca un copil! N-am voie?? Si ce daca! tot o fac.

Zicea Emma intr-un articol recent de-al ei ca o mai frunzarit al meu blog asa mai mult timp ( cred ca avea prea multa treaba la munca si nu avea chef, lucru absolut normal, ca doar asa mai fac si eu, cand am de facut ceva, ma apuc de altceva) si a vazut cum 3 „zemi” au comentat ca am blog de pustoiaca de 13 ani. Unul, cel mai recent fu Edi, Edi, baiat fin, facut prin  `94 an de fabricatie , mi-a cerut , citez :

Blogroll ? http://edisorr.wordpress.com/contact/ daca vrei fa cerere aici, ca se misca greu la tine

si acum scrie toate cuvintele la propozitii si zi exact ce vrei sa zici, mersi

Nimic, e destul de clar ce am scris. Iar daca vrei pe limbajul tau suna cam asa: Vreau sa facem blogroll dar intra tu acolo la mine si zii numele la site si adresa web sa te pun si ca se misca ca dracu la cat ai incarcat blogul. Acum ai inteles? Sau vrei sa iti desenez ?

 
Dupa cum se stie, de cei ce imi citesc alea vrute si nevrute, am o problema cu lipsa bunului simt, al „te rog”-ului ce il consider elementar in orice discutie cu oricine, si pustiulica asta e tare ofensat ca m-am luat de el cu bunul simt, pai daca el nu stie sa formuleze o cerere, imi pare rau, dar el e pustiul ce nu stie sa se exprime, nu eu.( discutia integrala cu el se gaseste in pagina despre yo)

Mai era unu ce zicea ca-s pustoiaca de 13 ani ( din pacate nu mai stiu pe unde-i comentariul respectiv, nu e sters oricum) si i-am cerut sa sustina afirmatia sa , sa imi dea exemple sa aiba acea afirmatie fundament.. dupa raspunsul meu a fost liniste pana in prezent.

Inca unu incepuse sa zica tot ceva de genul dupa ce am facut public pe neogen acel articol despre pufoase si cu discutiile de pe neogen, bineinteles afirmatii fara fundament.

Nu neg ca nu am articole in care sunt un copil si dau impresia de un copil. Inca sunt un copil in ceea ce priveste si metoda de scriere, nu folosesc un vocabuular prea elevat pt ca ma adresez tuturor si nu vreau sa iti fie tie greu ca si cititor sa intelegi ce vreau sa zic, sa nu fie o scriere greoaie ci una fluida, usoara ca un chec (halal comparatie, dar mi-e pofta de chec)

Mi s-a mai zis ca ar trebui sa ma mai maturizez in privinta scrisului, dar nu stiu ce impact o sa aiba, dar pana la urma nu am asa mult de pierdut  😛

Trebuia sa zic si astea, sa ma „racoresc” psihic, ca imi cam inghesuia un piticutz, nu de alta dar imi place sa am piticii liberi.

 

E vineri seara…. vineri… seara… ce sa fac eu vineri seara?? Un film? Dar care? … De la inceputul saptamanii m-am chinuit sa ma uit la Batman varianta asta 2012… dupa fix 20 de minute adormeam, a doua seara, reluam de unde atipeam, treceau 20 min, adormeam iara… filmul este bun, frumos, dar… e pe post de somnifer la mine.

O sa vad eu ce fac … va doresc o seara faina, si nu uitati Have fun and play nice !

 

Lasă un răspuns

