Dupa un weekend calm si lenevit


 

Am butonat de zor si am facut ochii mari de vineri seara la diferite documentare gasite pe youtube. Documentare despre demoni, exorcizari, fantome… si asa am ajuns sa ma uit la seriile : ” Paranormal witness” si ” The dead files” ce vi le recomand fie ca sunteti cu chestiile astea paranormale fie ca nu.

Apoi am mai dat peste chestile de la teveu in cautara a ceva bun de vazut, lucru din ce in ce mai rar in ziua de azi… si am strabatut drumul canalelor teve trecand si prin cele de muzica… si sa pic de uimire cand am vazut noul videoclip a lui Alex Velea… cel mai de prost gust videoclip pe care l-am vazut recent….am dat pe alt post.. aceiasi poveste.. nu stiu cine canta, dar un videoclip ce era paralel si de cuvantul originalitate.

Ca sa nu zic ca am ascultat radio zu si am auzit noua melodie a trupei AlbNegru cu nu stiu cine.. m-am chinuit 1 minut sa o ascult, linia melodie e ok… versurile….alta treaba.

Ce  s-a intamplat cu muzica romaneasca? cu originalitatea romaneasca? Parca incepe sa nu mai existe. Fitze,Chichiuri si nimic inteligent….

Mi-e dor de originalitate, mi-e dor sa aud ceva bun si nou romanesc…pur romanesc nu versuri in engleza si fatzairi de fundulet.

Casc… Ma simt de parca e Duminica…. E sarbatoare.. si maine e sarbatoare….E august….pfff…. mai am o luna si un pic si imbatranesc cu inca un an….imbatranesc, devin o babuta din aia stresanta ce critica lumea si ce e tare conservatoare… o babuta din aia nebuna cu „herghelia” de matze dupa ea :))… mi se pare tare amuzanta ideea si imaginea 😛

Am uitat sa zic de presa ‘ mondena’… citez din ale can-can-ului „enigme: ” Primele imagini cu Sharon Stone în România! Vezi cum a fost luată în mare secret de la aeroport fără să o vadă nimeni”  , „Şi-a ucis soţul după ce a fost chemată la Parchet să explice de ce a vrut să-l omoare în urmă cu două luni!” , ” Brianna Caradja, atacată dur: „Este o prefăcută, foloseşte fraudulos titlul de prinţesă”. Vezi cine o face praf!

Acestea sunt doar titlurile „stirilor”…….si ne mai miram ca pica astia bac-ul.

Sorb usor din ceiutul meu de afine….. in timp ce scriu acestea ma uit si la un episod din The dead files… i`m multitasking…. 😛  mai ceva ca multifunctionaa si toate in acelasi timp.

Azi a fost cald… prea cald.. arata termometrul meu la un moment dat 28 de grade si inca era umbra la el… Nu au existat vreodata veri atat de calde aici la 1100 m inaltime… am zis ca ma lechifiez cand am iesit cu noua „achhizitie” la plimbarica….

Am uitat sa va zic de „noua achizitie” : una bucata catelusa gasita ce e oarecum bebe de vreo 6 luni si tare pisicoasa… noroc ca latra…

CAm atat pe azi…

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

