haine albe


 

Explorand minunatele site-uri de socializare am vazut ceva interesant….cel putin pt mine.. multi oameni isi posteaza poze in care sunt in hainute albe sau deschise la culoare , ca sa nu mai zic care mai de care mandru de al lui corp si patratele din dotare… problema nu o am cu patratelele ci cu hainutele albe, de fapt nu problema ci invidie si cumva respect .

De ce? Simplu : eu, de cand ma stiu, cand port ceva deschis la culoare, se intampla in asa fel incat nu cred ca dureaza o ora si am ceva pe mine  ce murdareste hainuta, de la inghetata, suc, cerneala, tus pana la vopsea, iarba (ca iau porcu in brate), benzina, vaselina si cate or mai exista pe lumea asta…mai si al naibii, daca am ceva inchis nu am nici pe draq.

Vazusem profilul unui tanar (profil ce mi-a dat ideea acestui articol) imbracat imaculat in alb ….copilasul frumusel el la fizic, nu am ce zice, dar instant m-am gandit ce ar fi facut in ziua respectiva cand „s-a tras” in poze… ce grija o fi avut sa se aseze unde este curat… sa nu se pateze…. sa nu cumva sa dea pe el.. si tot asa.. ce stres…

Stiu cum sunt fetele cu fustitele/fustele sau orice altceva deschis… o bataie de cap, din punctul meu de vedere.. deh, nu-s prea genul de femeie/fata clasica, feminina, atenta la tinuta, cocheta si asa mai departe….mereu am fost mai baietoiaca, sa zicem asa si ce-i drept am adorat si ador si acum sa ma murdaresc, mai ales cand vine vorba de masini, cu vaselina, cu benzina… cu ce-o fi.. ador mirosul de carburant si de esapament….mda.. stiu.. ciudatica, dar imi place asa!

Aaaaaa….. am uitat…. in premiera noua „achizitie”:

Pizti, minune mica ce manca mult, gasita de copilasii din „cartier” si adoptata de noi.

Cam atat pe azi

Have fun and play nice

p.s ..criminal videoclipul

 

 

Lasă un răspuns

