respect pt mame


(imi cer scuze anticipat mamicii mele, ca i-am promis ca nu mai zic nimic de ea)

Pana a ramane singura p-acasa, fara ca mama sa ma cicale macar odata la 2 zile, nu mi-am dat seama  cate de multe face o mama.

Nu m-a interesat vreodata asa tare curatenia din baie, mancarea ce tre` sa o fac, calcatul hainelor,  facutul curatului in casa, de spalat cainele si multe altele.

De cand sunt singura, fara ea, am inceput sa imi dau seama de efortul mamei mele.

Eu care nu imi spalam hainutele, a trebuit sa le spal , pt ceva timp la mana( ca deh, nu aveam masina de spalat) , sa calc, sa fac de mancare, sa fac curat… in fine toate cele casnice si sa mai intampin un om ce vine de la munca cu zambetul pe buze, chiar daca omul respectiv nu isi lasa problemele de la serviciu pe presul de la intrare sa stea cuminti.

Nu e usor  sa strangi dupa altii si te doare enorm de mult cand zici ceva si nu esti bagat in seama… de parca nu esti p-acolo de parca ai fi o servitoare… o servitoare ce nu este platita ci face totul din dragoste pt ai ei….

De multe ori cred ca asa s-a simtit si a mea mama asa si de cand m-a lasat sa ma descurc singurica, incerc sa ma revansez…..dar nu reusesc si nici nu voi reusi vreodata

Respectati-va mamele si puneti-va macar 5 minute in locul lor.Ascultati-le, tineti-le in brate si aratati-le ca le iubiti.

Acest articol l-am avut de mult timp in minte, in diferite forme….  asta vroiam sa va zic.. sper sa ajunga acolo unde trebuie.

 

 

Lasă un răspuns

