i want.. to run free


 

M-am trezit cu o melodie in minte… Scooter – All i wanna do

….

Am dus „cataua” afara  pe la 6 jumate ( ca se cerea afara, m-am trezit cu ea pe fata) si am revenit  in patut… aceiasi melodie in cap… si am adormit…… offf… ce mi-a fost dat sa visez…..

 

Mi-am revisat BMW-ul ( da.. eu imi visez viitoarea masina) in timp ce il conduceam pe un drum lin dintr-o padure de foiase cum e ceva in genul drumul de poiana  coborare spre Rasnov, dar mai lin.

 

 

 

Muzica la maxim… bass-ul facand sa imi vibreze fiecare celula din corp dupa ritmul melodiei…. un soare de inceput de toamna…. vantul ce intra pe geamul deschis….. comoditatea si viteza … sunetul motorului turat ce il auzeam chiar daca era muzica…..puterea celor 700 caluti putere de sub capota….. si singuratatea drumului…..

M-am trezit cu o stare de bine nemaipomenita… de parca chiar as fi facut cele descrise mai sunt…. in acele 2 ore de somn parca m-am odhnit pt un an intreg…..

Desi cand imi aduc aminte vars o lacrima, ca nu a fost real si ca vreau senzatia inapoi….. stiu sigur ca se va intampla ce am visat….nu degeaba am majoritatea viselor premonitorii… o sa imi recapat senzatia si starea de bine… orice ar fi.

Visati frumos..

Have fun and play nice

 

 

Lasă un răspuns

