laidi gaga


 

Am fost bombardata in ultimile 3 zile cu „noutati” in ceea ce priveste fiinta sus numita… ba ce pretentii are de la organizatori… ba ca nu stiu care plange de nu mai putea in ziua concertului ca vezi Doamne vrea o poza cu ea… copii de 10-14 ani ce erau costumati ca si ea ziceau ca ” e cea mai buna artista, e femeie.. e diferita de restul” si nu numai … chestii ce imitau treburi emo si asa mai departe.. ziceau acelasi lucru, dar culmea e ca in viata de zi cu zi… acesti oameni resping ceea ce nu este pe placul lor, ceea ce este diferit…

N-am nimic cu tanti gaga… problema ei ce face si cum isi face show-ul, dar ce ma irita cumva este cum sunt promovate aceste concerte… cand a fost Nightwish in Romania, d-abia s-a auzit, la Roxette la fel… ATB… liniste…noroc de facebook si de el ca isi face reclama… Nu promovam muzica buna, parerea mea… pacat…
Aaa.. am uitat sa zic… la astia cum le zice, gaguisti?? ca exista rockeri, hipioti…. etc… dar la fanii lu` laidi gaga cum ii??

Daca asculti rock sau zici ca iti place rock-ul esti privit suspect si cu degetelul de parca ai facut cine stie ce… daca iti place depeche mode.. esti depesist … si tot asa…. Muzica este o arta.. arta prin definitie este subiectiva…fiecare sa isi vada de muzica lui, dar totusi.. sa promovam ceea ce e frumos sau macar la fel fiecare gen de muzica.

 

7 gânduri despre &8222;laidi gaga&8221;

  1. recte…corecte…si erecte comentariile tale.ai omis faptul ca J.M.Jarre a strans 1milon de oameni la un concert in desert….asa ca laidi kk e fix…..(dau cu „bip”)….cu drag, pikachiu 🙂

    1. Ştii cumva cât s-au strâns când a fost la Bucureşti? Mda… dacă a fost în Sala Polivalentă nu cred că prea mulţi…nu permite Sala şi nici biletul nu cred că a fost accesibil ca preţ.
      Oricum…Gaga sau nu, în proporţie de 98% nu-mi place mai nimic din ziua de azi.Şi nici nu mă regăsesc într-un cântec ceva, cum făceam înainte…

      1. Hello bad sheep…
        Cei ce stiu sa aprecieze muzica in adevaratul sens nu prea se regasesc in ceea ce este considetat comercial si la moda in prezent….dar noh…gusturile nu se discuta.
        Cat cu biletele stiu ca era la un moment dat stire ca scazusera cu vreo 40%pretul doar ca sa se cumpere…

        1. Am văzut preţurile la concertul din 2010. Destul de mari, gândindu-ne că 100 lei s-au plătit pentru un loc în „fundul curţii” iar pentru un loc mai acătări preţul era de 700 RON. Destul de mare pentru România. Dar gândindu-ne doar la JMJ ca om de spectacol, îşi merită toţi banii. Chiar făcând playback – cum a făcut la etapa din Amneville – Franţa, îşi merită banii deoarece e o bucată din istoria muzicii în general şi cea electronică în special.

          1. sincer, eu n-am fost la concerte… si pana a ajunge sa fac si pasul asta o sa imi iau nite casti si/sau un sistem super bun si am concert la mine acasa..pare o investitie mai buna in vremurile astea

Lasă un răspuns

