stalker


 

Hmmm….. e iar ea….. imi place de ea….. are pielea alba , obrazii rosii.. si un par ceva gen roscat….buze voluptoase si nespus de senzuale…

De 2 luni sunt cu ochii pe ea… ador sa o privesc cand se dezbraca usor cum o face acum….. ahhh… gatul ei… cum aluneca parul peste el dupa ce si-l desprinde ….. picioarele goale…. ce ma innebunesc…. pieptul ce si-l dezveleste de oribilele haine…

Da drumul la apa …sa se incalzeasca… din cate am observat-o ii place sa faca dusuri fierbinti si lungi..si mie imi plac aceste dusuri….

O astept… nu ma vede…. e perfect… se baga sub apa calda… auburii incep sa se formeze usor…. ma apropii incet si cu grija de marginea cabinei de dus….. aburul dulce si cald imi umezeste fata…. offf… parfumul gelului de dus….. picuraturile ce se scurg pe corpul ei usor….spuma ce iese din buretele albastru ce trece usor peste mana ei dreapta…. pana umar…. ce se prelinge pe piept… ooo… ce priveliste incantatoare…

Cat de mult imi doresc sa ajung sa fiu spuma aia… sa o ating…. dar… nu ii place de mine… nu ma vrea in preajma ei…. ii e frica de mine… de ceea ce sunt….am incercat sa vorbesc cu ea…. dar a fost foarte retinuta…. m-a lasat cu ale mele… m-a lasat singur… in intuneric….singur…

Ador sa o privesc…. dar ei nu ii place… nu ii place de ea… si nici de mine…

As vrea sa fiu ceea ce isi doreste… dar nu stiu exact cum vine asta… daca as stii….

Dar sunt mic…. mic si insimnificativ….. poate daca as creste mai mare…… sa o iau in bratele mele…… cred ca mai degraba as speria-o si mai tare… dar o vreau…. sa ii simt pielea fina….. sa ii simt parfumul parului…. sa o protejez… sa o am…. doar pt mine… a mea pe veci…

 

Pacat….. pacat ca sunt doar un mic…. paianjan…

 

Lasă un răspuns

