imaginea mea…


 

Am descoperit de vreo 2-3 zile ca Emma mea are o parte rocker-ista.. mai soft ca mine, dar exista… eu care o credeam tipa cuminte, romantica.. ce mereu se viseaza pe  malul marii admirand apusul…

Este adevarat ca un om nu il poti cunoaste in nici o viata intreaga chiar daca stai langa el mereu.. dar e placut sa afli lucruri frumoase si ce ti bucura inima despre un om din viata ta… de-am aflat numai dinastea… ce bine ar fi…

Apoi m-am gandit la imaginea mea… la cum par eu in fata celor de langa mine…

In poze ma vad o pufoasa fitzoasa, cu nasul pe sus… rea si a draq…

In convorbrile inregistrate par o pitzipoanca ce crede ca stie tot..pana si rasul pare fals… e ca si cum a vorbi cu o persoana ce te priveste de sus(adevarul e ca sunt inaltuta la 1.77 m ai mei)…

Cel putin asa mi se pare mie….

Acum va intreb pe voi, cei ce ma stiti sau/si imi cititi blogul…. care este imaginea ce o percepeti? persoana care se afiseaza in fata voastra cum e? Sunt tare curioasa….

Astept…

 

Lasă un răspuns

