fasbuc… ganduri si alte… tampenii


Mult discutatul fasbuci face parte din viata multora… iti intalnesti vechi colegi si amici… neamuri de care nu mai stii de ceva timp ceva… iti faci reclama, stii ce se mai petrece cu amicii tai… e o lume virtuala unde toti sunt mai aproape…

Pe vremea cand am facut ochi nu era internet pe la noi… sau telefoane mobile.. se trimiteau scrisori cand si cand, iar la reuniunile de 10 ani mai aflai ce s-a intamplat cu colegii tai…acum e fasbuc-ul..

Zilele trecute o fosta colega de liceu s-a maritat… zilele astea urmeaza var-mea.. sora celeilalte verisoare ce s-a casatorit acum 2 ani si acum mandra detinatoare a unei bebeluse…

Desi am eu o idee in ceea ce priveste casatoria de la varste fragede( varsta frageda pt mine e pana la 27 de ani), cand imi vad colegii insurati si cu copii ma apuca „damblalele”… ma simt batrana… si revoltata ca eu sunt tanara si inca un copil… ” ce se apuca ei sa imi strice ideea de varsta frageda” imi trece prin minte…

Stiu… fiecare cu situatia lui, cu timpul lui si motivul lui… dar totusi….

Sau mai sunt „copchii” astia indragostiti ce distribuie o groaza de porcarii de poze cu scris pe ele… dar niste dulcegarii de dai in diabet.. si care sigur nu le fac sau simt.

Dupa cum ziceam, fasbuc-ul asta are si parte buna…iti reintalnesti colegii de generala si/sau gimnaziu.

Acum 4 zile ma ia la intrebari una bucata fost coleg de cele mai sus numite , asa din senin ca pe unde mai sunt ca nu m-o vazut de un car de ani ( lucru adevarat), ca-s scumpa la vedere, citam :

  • 17 August

    R:

    • ca nu te-am mai vazut

    • esti scumpa la vedere

  • 17 August

    Aletzsa:

    • pai sunt o scumpa.. chiar inestimabila… :)) sunt putini care ma vad.. si atunci din greseala :))”

Eram intr-o stare buna si nu m-am putut abtine…se pare ca el nu era..
Oricum, rezumatul sta asa: el vroia sa imi vada fata neschimbata de timp, eu suspicioasa de fel l-am luat cam tare la intrebari, el s-a intimidat si a dat inapoi….. Da… sunt rea… si intimidanta cand mi se pune pata sau stramb ceva…

Off… fasbucul asta…cica o picat la un moment dat pretul actiunilor… ce tragedie….

Omul prin natura lui doreste sa impartaseasca ceea ce gandeste, ceea ce ii se pare frumos sau nu.. si tot asa… facebook, tweeter, myspace si care or mai fi vin pt a satisface aceasta nevoie umana de a transmite informatii, de a se fali, de a cere simpatie, de a fi in centrul atentie.

Sa nu uit de wordpress si blogger ce isi fac treaba minunat, ca de nu, nu ar exista atatea mii de bloguri minunate ( cum e al meu) si mai putin minunate… cererea de informatii este incredibil de mare si oferta e pe masura….

Vad in cazul blogului meu cum mai apar termenii de cautare cu care s-a ajuns la subsemnatul …lucruri gen :

” cum scoti mucii unui bebelus”

” unde te poti duce cu telefonul vodafone 858la garantie”

„participant emisiunea vreau sa divortez”

sunt numai de azi… omul cere informatii… problema e ca majoritatea nu stiu cum sa formuleze aceasta cerere (parerea mea) si astfel dai peste o multitudine de posibilitati…

De unde am plecat si unde am ajuns…. stiu.. v-am ametit… dar ganditi-va ca asa este in mintea mea in fiecare minut de cand m-o facut mama pana in prezent si as va fi si in viitor… o amestecatura de ganduri ce din punctul meu de vedere au o logica si ajung de marea majoritate a timpului la o concluzie corecta, logica si coeerenta, desi drumul pana acolo e destul de ametit…

Na! V-am zapacit si pe ziua de azi.. my work here is done…. nanananaaa-na-na!

 

Lasă un răspuns

