chestii da azi


 

Azi mandretea mea de fata (adica eu, ma alint ca mi-o murit laudatorii de foame) a mers in Brasov ca are ceva mismasuri cu una bucata mica firma de callcenter ce parca parca ar vrea sa ma angajezeze (subiect ce il voi discuta mai jos)

In fata mea inca din Predeal, o bunaciune de M5 negru… cu nr OT26YRY

Omul educat, sofer cu bune maniere, conducea legal, a oprit pt un catel ca sa treaca strada… numai ca… dracul „mic” de mine in „funduletul ” minunii de BMW… deh.. fan infocat ce vroia sa auda in format HD calopul calutilor germani… dar nenea mergea legal… asa ca … m-am cam jucat facandu-i oleaca vant…. adica mergeam cam aproape de el si il faceam sa o mai calce… asa finut ca sa nu il pot depasi…

Daca o sa citesti vreodata soferul bmw-ului negru cu nr-ul mai sus mentionat ce ai mers pe DN1 Predeal- Brasov , vreau sa iti zic ca esti un sofer minunat si multumesc ca ai intrat in joculetul meu…da.. eu sunt gagica cu cielo din „curu” tau  :))

 

Acum alalalt subiect… recent am depus cv-ul la o fima ce se ocupa cu call-center, desi dupa experienta anterioara am zis ca nu imi mai trebuie callcenter, dar…. cand nu ai de ales…. si am dat un click si am trimis cv-ul..

M-au contactat si acuma sunt intr-un fel de traning… tre` sa fac vanzare de servicii noi …. azi a tabarat pe mine sentimentul de a nu mai vrea sa lucrez in asa ceva…. dar… daca astia mi-o acordat o atentie mai mare decat altii si trec de training…. o fac si pe asta.. mai capat ceva experienta.. si oi mai vedea…

Oricum atmosfera de acolo nu se compara cu CGS-ul unde urlau toti la tine, unde erai cu AHT=media de timp pt apel (3 min per apel).. aici tre` sa faci cam o vanzare pe zi, ca sa iti scoti salariul minim… Om trai si om vedea….. optimista sunt, nu??

 

Have fun and play nice… nu ca mine  😛

 

2 gânduri despre &8222;chestii da azi&8221;

  1. Vorbim de acelaşi CGS cu sediul în Bucureşti, care avea/are contracte cu Lottomatica, cu TotoSi, ING Bank? Că şi eu ma trecut printr-un call center CGS din „Capitală” şi am plecat deoarece nu era nimic de capul ălora, ori eu nu mă integram acolo – neobişnuit cu linsul părţii dorsale pentru a obţine beneficii – cum au făcut unii care au devenit apoi şefi de tură – Ionuţ – marele şahist şi încă unul, Marius ce în Italia lucrase dispecer la o firmă de pază (nu-l crezusem niciodată deoarece am vrut şi eu să mă angajez la o firmă de pază aici din Italia şi mi-au spus că tre să am cetăţenie italiană şi să fi făcut Esercito italiano).
    Cine era şef? Alin parcă. Un „patron” care tot aşa, promova non valorile pe baza presiunii exercitate de buze pe partea dorsală.
    Nu e viaţă în call center. Cel puţin nu în CGS-ul ăla… Cu ce plăteau un italian să facă 4 ore de-acasă de call center, plăteau 3 operatori în România cu bonuri de masă, bonusuri, transport şi asigurare medicală.

Lasă un răspuns

