Inghesuiala de vineri


 

Salutari din gara Predeal, unde spre surprinderea mea, pensionarii sunt mai putini, dar cum apar astia ca ciupercile dupa ploaie…nu se stie…
Vroiam sa ma milogesc pe blog cu :”da si mie un smart phone bun….ca promit ca scriu zilnic si fac si reclama”…..in ultima vreme face figuri al meu…merge greu, se blocheaza, apeleaza la alta persoana decat ceea la care ii dau sa apeleze..

Au mai aparut 3 pensionari ..

Nici calcul nu imi merge cum trebuie….in weekend am de resetat si reinstalat.

……

Oftobuzul a fost full pana la refuz….in predeal, babele si-au dat coate, s-au impins si s-au certat ca la usa cortului si mai si urla ca noi tineretul suntem needucati si nu respectam….
Si da, au aparut ca ciupercile dupa ploaie cum a aparut autobuzul…da asa deodata de dupa boscheti sau nu stiu de unde.

Tare as vrea sa ii fac concurenta lu nea Codreanu….care se baga la o asemenea afacere??
Ma dor mainile…mi-au amortit de la atata tinut de ce am apucat ca sa nu ma pravalesc pe ceilalti..asa au facut si ei.
Momentan atat….o sa revin mai pe seara.

Later edit :

 

 

Lasă un răspuns

