strudel


 

Iata ca a trecut si „vichendu” asta… Eba s-a casatorit cu Sida… si a devenit Ionescu …. mare eveniment mare… cica.

Dar un eveniment si mai mare decat acesta a fost trimuful meu din seara asta de a face strudele cu branza de „mu” si stafide, nemaipomenite de perfecte pt prima mea incercare..

Da… atat de mult mi-a pasat de acest eveniment din familia prezidentiala.

Alta stire ce mi-a ajuns pe la urechi a fost cea a baietelului gasit in zona paraul rece -rasnov, baietel ce a avut un inger pazitor… azi am mai aflat ca baietelul va fi botezat de catre echipajul de pe ambulanta si cei ce l-au gasit itentioneaza sa il adopte, chiar daca  au 2 fetite.

Cica trebuia sa imi invat ofertele… nu am citit nimic … nu stiu nimic… e vai de capul meu…

Mi-am resetat telul de vreo 2 ori ca sa-i revina si acum astept sa mi se descarce un pachet de aplicatii (da.. imi descarc de pe torrente pachete cu aplicatii) si  am schimbat iara windows-ul…de vreo 3 ori si curatat calcul… de unde timp sa mai invat… plus facut strudelele…deci, orice altceva decat ceea ce trebuia.

gata.. ne mai citim maine 😛

Have fun and play nice

 

http://www.youtube.com/watch?v=dn6Ijq6Dfhw&feature=related

2 gânduri despre &8222;strudel&8221;

Lasă un răspuns

