” ce vrei sa te faci cand vei fi mare??”


 

Neata , copilasi!

Aceasta intrebarea ne-a stresat cand eram mici, fiind pusa de nenumarate ori de catre adultii ce ii intalneam…din punctul meu de vedere, una dintre cele mai proaste intrebari puse unui copil ce inca mai are timp sa se gandeasca.

Este adevarat ca sunt unii ce stiu de cand erau in pampersi ce o sa faca si ce o sa devina, de exemplu tipul cu care vorbesc (momentan ne scriem pe mess) si var-mea aia mai mare stiau ca ei vor ajunge magistrat, respectiv avocat si au mers pe drumul acela…

Dar sunt cam rarute astfel de specimene ce stiu exact pe ce drum vor sa apuce.

Marea majoritate isi dau seama in timpul liceului sau chiar a facultatii ce vor cu adevarat…. dar mai sunt si astia ca mine.. ce nici la 25 de ani ( ce acusi se aproprie) si mai incolo, ce habar n-au ce vor sa faca cu viata lor, pe unde sa o apuce ceea ce e bine pt ei.

Recunosc ca pana in prezent, habar n-am ceea ce vreau sa fac ca si meserie/cariera.

Cand eram mica am vrut sa fiu arheolog… m-a tinut 3 ani faza, apoi am vrut medic pediatru… inca 3 ani, apoi alti 3-4 ani in care am vrut sa fiu medic veterinar… 2 ani de avocatura, si in tot timpul asta incoltea in mine ideea de a fi propriul meu sef, de a avea un club si de a-l face intr-un lant… in fine..

Viata m-a dus spre drumul asta: liceu economic, facultate economica… momentan lucrez in callcenter.. probabil pt a imi dezvolta tupeul, vocabularul si cizela stilul de a vorbi mai „afacerist”… hmmm… viata te poarta destul de bine, numai ca nu trebuie sa te impotrivesti prea mult.

Am dat-o in filozofie… efectul medicamentelor..

Ma duc sa molfai ceva…

Sa aveti o zi minunata si nu uitati :

Have fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;” ce vrei sa te faci cand vei fi mare??”&8221;

  1. Hmm, cu toti cred ca patim asa cum patesti tu. Putine sunt persoanele care o sa ajunga ce isi doreau la 2 ani.
    Persoana se schimba si la fel si nevoile ei 🙂

    1. Problema mea este ca pana acum nu am facut nimic in viata asta, decat paguba la parinti, cheltuieli la net si un blog. De fapt vreo 3 bloguri, le vezi la aletzsa’s blogosphere…si cam atat…

Lasă un răspuns

