Invazie de iubiti de nota 10?


 

Sunt in Bv si frec oleaca timpul.
Am mers in lidel si m-am invartit p-acolo…in aceasta invarteala tot ma „ciocneam” de un cuplu. El mereu atent :

-„iubita, vrei asta? O luam”

-„nu, nu imi place”

-„bine iubita” si o pupa pe frunte, obraz unde apuca…”iubita, iti iau asta?? Stiu ca ti-a placut cand ti-am mai luat”

raspunsul ei era un simplu ok si el iar o pupa.

Stau pe o banca la umbra langa o statie de autobuz…apare alt cuplu…trandeturi…el atent cu ea….ii cara si geanta mandrei.
Vreau si eu asa iubit, fara pupatul in public ca nu imi place sa imi afisez afectiunea in public…dar sa zica „hai sa iti iau aia” sau sa ia fara sa zica…..da! Sunt materialista si nu neg ca ma uit si la banii tipului. Vreau si eu sa fiu alintata in toate felurile posibile,eu am facut asta si nu a fost ok. Asa ca am decis sa fiu egoista, eu sa fiu pe primul loc..

Stiu…o sa plateasca altu pt oalele sparte de altii, dar acest lucru, printre multe altele, va fi adus la cunostiinta celui interesat..
Asa ca ii dau posibilitatea de a alege. Mi se pare cel mai corect asa.
Clar, asta-i ziua ideilor filozofice…

Have fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;Invazie de iubiti de nota 10?&8221;

Lasă un răspuns

