stare de dezamagire


 

Azi sunt dezamagita de mine… ma rog… mai mult decat de obicei.

E vb si de jobul de care v-am povestit acum cateva articole…. simt si vad ca nu ma descurc, ca nu-s atat de rapida in a prinde informatia…. am impresia ca mai mult incurc… ca-s inceata (mai inceata decat deobicei)…

Mi s-a zis azi ca dau lectii…. ca prea atrag atentia celor care ar trebui sa ma invete pe mine… si ca las impresia ca sunt mai superioara… e o chestie ce o fac inconstient… mereu am corectat… am explicat… am intervenit…. imi este greu sa ma abtin, mai ales ca o fac incontrolat….

Mi s-a mai zis ca dau impresia de fiinta ce se crede superioara… si statura ma ajuta… si moaca….cred ca mi-am facut asa sistemul de aparare incat nimeni sa nu se aproprie de mine…

stiu… iar ma vait,iar imi plang de mila….si ce mai credeti voi…

Simteam nevoia sa o scriu… sa ma descarc…. iar n-am voie?? pacat… eu tot o fac… cel mai bun lucru e nu mai cititi si cu asta basta,nu?

Vreau acasa….mi-e dor de ACASA

 

Lasă un răspuns

