se simte toamna


 

Deja afara se simte mirosul de toamna.

Mai mereu in perioada asta s-a simtit ca vine toamna… ceva din aer zice… fie ca e cald sau rece, mirosul de toamna este inconfundabil, cel putin pt mine…

Mi-a placut mereu si imi place toamna… si mai ales inceputul ei… vantul racoros cand inca mai este cald afara…vantul puternic si usor caldut ce imi face parul sa imi vina peste fata….si sa fie liber….soarele ce nu mai e asa tare si dogoritor… caderea frunzelor galbene…. pt mine e o placere.

Sunt obosita…..este adevarat ca m-am nascut obosita si traiesc pt a ma odihni…. dar nu imi place cand sunt prea obosita…

Noutati nu am….. Mi s-a zis ca cica as zice lucruri interesante, ca altfel nu as avea ceva abonati… desi eu cred ca de fapt ar fi de fapt curiosi care vor sa vada ce prostie mai debiteaza mintea mea…. cred ca varianta mea e mai plauzibila.

A venit toamna si mi-am schimbat iar culoarea parului… se pare ca am ramas fidela roscatului, in incercarea mea de a mai incerca sa accept rosul si sa nu il urasc… plus ca imi sta bine… o sedinta foto mai incolo…

Va doresc o Duminica placuta… si poate revin mai pe seara…

Have fun and play nice

 

 

2 gânduri despre &8222;se simte toamna&8221;

Lasă un răspuns

