la un ceai… in cinstea mea


 

Ieri a fost o zi haioasa, cel putin pt mine…. dar si eu „curvistina” stiam ce efect va avea articolul de mai jos, cel cu sfertul de veac… asa ca cei din gasca mea nebuna, vreo 3 la numar ca nu suntem multi… au intrat in panica…

Noi suntem genul de oameni ce uita zilele, noroc de aplicatii si site-uri ce ne anunta a cui e ziua… gen fasbuci. Eu una recunosc ca nu le stiu datele… si stiind ca si ei sunt ca mine, mi-am ascuns data de expulzare din uter,desi de pe atunci am vrut imediat inapoi… ba chiar la un moment nici nu am vrut sa ies… dar asta e alta treaba..

Va spuneam de ai mei cum au intrat in panica…. Emma pe blog, Bobocel m-a sunat…. numai Bubu o tacut…asa cum cerusem in articolul precedent… da sa te pui cu nebunele mele.. nu poti… Bobocel mi-o cantat „la multi ani” de ma dureau urechile, nu din cauza vocii ci din cauza intensitatii si notelor inalte… mersi Bobocel..

Si asa cu nebunii mei…

Un sfert de veac ce mi se pare un veac… ma simt batrana… si in acelasi timp ma simt aiurea…

Rostul in viata nu mi l-am gasit… De jobul asta tre` sa ma tin ca sa fac experienta… e aiurea… totusi mi-am dat seama ca mi-ar place sa fac ceva acasa… si ce stiu mai bine… sa scriu prostii si sa fiu platita pt asta… dar cum fac asta???

Zic astia ca blogarii pot scoate bani din blog…. dar cum?? desi am citit articole si chestii dinastea… nu pricepe mintea mea… care ma lamureste?? Bineinteles ca nu vreau sa imi schimb structura blogului… sub nici o forma…raman originala pana la final… si il las si ca mostenire.

Off… ce sa mai zic?? organismul meu a ales sa imi ofere un cadou de toata frumusetea : o raceala zdravana si in acest moment am nasul rosu ca a lui Rudolf fara a fi zapada afara….

De fapt, la cum sunt eu, ma mir cum de nu am racit mai devreme… eee.. lasa… ma dreg cu o inghetata…

O zi buna sa aveti… si bine ati revenit cei ce au fost plecati in vacanta ( mi-a crescut iara numarul vitatorilor)

Have fun and play nice

 

8 gânduri despre &8222;la un ceai… in cinstea mea&8221;

Lasă un răspuns

