ganduri la o farfurie cu papa


 

Am scris tot felul de ganduri la tot felul de licori gen cafea, ceai, vin… dar acum a venit si randul cinei sa fie in centrul atentiei.

Molfai usor si mult din o bucatica de carnita cu piure cu branzica de „mu”… da… pap ca si copii mici, piure cu branzica de „mu”.

Am trecut la program de 8 ore cica… asa ca de dimineata nu o sa am timp de bloguit cum imi era obiceiul…ma simt aiurea fara blogul meu… noroc de aplicatia pt tel… ca altfel…

Azi-dimineata, printre ploeapele abea deschise am vazut o parte de stiri… se cearta astia din uniune pt noi, pe noi si cu noi…. e tare interesant….

Ma doare capul si ma simt tare obosita… azi-dimi al meu tel nu a sunat, desi setasem minunea sa faca beep-beeep-beep-bep de dimi… dar s-a gandit ca dormeam prea frumos si nu a vrut sa ma deranjeze… asa ca bantui pe market pt o aplicatie de trezit si mortii din somn..in cazul de fata, eu fiind mortul.. pt ca nu imi place sa ma trezesc…

Am o stare de oboseala incredibila…. d-abia astept „vichendu” sa dorm mai mult… sa ma odihnesc….

am terminat de papa… sa-mi fie de bine…

e caldut la mine in burticuta… saraca.. e atat de „mica”…..

da… sunt ironica… imi permit… ce pestele meu….

nu. nu mi-am luat peste… de nici un fel…

vroiam sa zic multe, dar mi-a fugit filmul si nu mai stiu….

mi-e somnic….. vleau nani…. si de la a mea raceala cu dedicatie :

 

Lasă un răspuns

