La o cioco neagra in autobuz


 

Gustul dulce-amarui a ciocolatei de 75% cacao imi inunda papilele si curge lin pe gat in jos…

Ador ciocolata neagra….imi place asprimea ei, senzatia ce o lasa in urma si dulceata….cumva cum vreau eu sa par…dura, aspra si dupa ce dispar sa las un gust dulce si placut… Frumoasa idee, nu? Dar oare cum sa fac asta? offf…ramane de vazut.

Iar am ganduri de neputinta…adica simt iara ca nu-s facuta pt a prostii omul la telefon….drept dovada:nici o vanzare on 3-4zile de cand sunt in apel…..si altii….. Am mai primit o oferta tot de relatii clienti dar pt o banca…program pe ture…6luni de proba…cica salariu fix….numai call center…. Oare ce va fi cu viata mea daca urmez acest drum? Din pacate, mofturi nu pot sa fac, desi eu sunt tare mofturoasa de fel.

Ma simt aiurea….nu se potriveste nimic cu ce gandisem….pe la 13 ani stiam ca voi fi o femeie de succes pana-n 28 de ani…..timpul trece repede..si eu cam stau pe loc. As putea zice ca-s dezamagita….dezamagita de mine cat si de timpurile astea, de conducatori…de starea nationala… Iar o dau in aratura…

E vineri…eu in autobuz…unde mai inainte era sa asurzesc din cauza melodiilor populare date la volum maxim de catre nenea soferul. Noroc cu ale mele casti si telefonul din dotare…. V-am lasat, have fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;La o cioco neagra in autobuz&8221;

  1. Te-ai oprit doar la 75%? O singură dată am fost la 90% – cea mai tare senzaţie în privinţa ciocolatei. Parcă mâncam direct bobul de cacao.
    Oricum je acum e la o „neagră” de 6,5 grade un Pelforth (cei care ajungeţi prin Franţa să încercaţi berea asta – mai tare ca Silva brună) şi cu un NFS World în pregătire… Şi cu proiectul de oaie aproape terminat.
    Să ai un vichend bun şi plin de odihnă. Sau de ceea ce îţi doreşti tu!

Lasă un răspuns

