neatza de Duminica


 

M-am trezit cu una bucata catel pe fata mea ce ma lingea pe nas de fiecare data cand expiram… am fost apoi cu ea afara luand si ceva iarba pt porc…

Acum, mandra sforaie pe a mea perna , perna pt care am dus o batalie lunga azi-noapte cu ea… cand sa ma intind sa fac nani.. nu puteam ca matza asta mica era pe perna mea, in locul meu… in mijlocul patului… mutam matza.. cand sa ma asez.. nu stiu cum se prelingea la loc.. si tot asa vreo juma de ora..

Acum doarme fericita ca a castigat batalia de dimineata… desi sunt sconcs si incerc sa ii mai iau bucata de scaiete din parul ei…si astfel o mai trezesc.

Zilele astea au fost obositoare din toate punctele de vedere, dar Vineri seara a meritat… a venit var-miu ce nu il mai vazusem de un an… o bunaciune de „copil” de 21 aproape de ani … da, ma dau mare cu el.. ca doar e din neamul meu.. macar eu sa fiu oita neagra… daca nu eu, atunci cine?? 😀

Ieri.. trebaluind mai mereu adormita prin casa… ca deh.. era haos cam neordonat pe la mine… am auzit din stiri..

Una bucate ursulache a atacat un om… eu sunt de parere ca animalele nu ataca fara motiv… fara un motiv bine intemeiat. Vb unuia de la teveu : ” ce se mai agita atata oamenii?? omoara si ei unul din noi, dar noi cati am omorat din ei?”

Alta treaba a fost cea cu Oltchimul… si cum Diaconescu in reluare vrea sa il cumpere… sa faca un SA  in care actionarii majoritari vor fi cetatenii acestei tari.

Ideea mi se pare fenomenal de faina si buna… numai daca ar fi pe bune, daca ar fi adevarata si fara planuri meschine in spatele ei.

Ce altceva am mai auzit??… hmmm.. alte idiotenii cu vip-urile autohtone… Prigoana iar divorteaza… Zavoranca iar face nu stiu ce… Biencutza  nu stiu ce mai debiteaza…

Parca totul este intr-o monotonie… totul se repeta.. si devine enervant… nu imi place monotonia… de fapt, cui ii place??.. ok , mai sunt persoane care ador monotonia… dar nici chiar asa… sa simti ca nimic nu merge inainte, ca nu evoluezi..

Iar o dau in baliverne… mi-e somn… mi-e lene… mi-e rau… mi-e de toate…

 

O duminica placuta .

Have fun and play nice 🙂

 

2 gânduri despre &8222;neatza de Duminica&8221;

Lasă un răspuns

