Inceput…de an scolar


 

De dimineatza m-am urcat, in ceea ce alint eu ca find corabia din sec 17-18 …e vb de oftobuzul care pleaca la 8 juma din Predeal.  Mergand cu el ai sentimentul ca mergi cu o corabie gen cum sunt alea din piratii din caraibe …asa baraie din toate inchieieturile si asa sentiment de siguranta iti da…  alte senzatii de genu nu iti mai trebuie vreodata.
Prin bv, copii in uniforme cu flori in mana, fericiti nevoie mare…
Am ramas blonda si alta nu….nici un prichindel nu plangea…..eu eram suparata 3 zile inainte de deschidere si 3 saptamani dupa ca incepe scoala… era o tragedie pt mine… vai… si sa duc flori la invatatoare sau la diriginte….m-ai bine ma impuscai si iti multumeam cu lacrimi in ochi pt binele ce mi-l faceai.

Nu zic ca nu mi-am apreciat dirigintele mele si invatatoarea, din contra, numai aceasta traditie mi se pare aiurea… e ca un fel de mita pt o slujba ce oricum o face… nu iti garanteaza ca al tau copil va fi cel mai cel dupa marimea buchetului de floricele…parerea mea.

Am venit acasa cu o alta epava…. da… stiu… ce reclama ii fac lu` nea Codreanu…dar asta e purul adevar…

Ma uitam in timp ce molfaiam ceva la stirile kanal D… cata ipocrizie pe lumea asta…. cata indiferenta…. mi-e scarba…

Cam atat… ca mi s-o rupt sirul gandurilor si asa nu prea coeerente si legate una de alta…

va las cu melodia ce m-a binedispus astazi …

 

Lasă un răspuns

