Muzica si eu sub efectul ei


 

Cand ies de la munci, primul lucru ce il fac e sa imi pun castile si sa dau play la muzica…noroc ca my music (player) are si widget. Din acel moment sunt in alta lume…de fapt in alta dimensiune…un trecator…un observator in aceasta lume. Ma bucur de vantul ce imi trece prin parul desprins,de razele unui soare ce apune, de faptul ca nu imi mai pasa de nimic ci doar de mine….ca eu sa ma simt bine si nu imi pasa de ce cred ce-i din jurul meu…. Imi permit sa zambesc fara motiv,sa ridic o spranceana cand vad ceva ce ma uimeste, sa am un ranjet malefic cand vad un bmw si aud un motor turat. Imi permit sa fiu cu adevarat eu… Nu imi mai pasa cum arat ci ma comport cum simt ca sunt in interior…adica o bunaciune de gagica cu picioare lungi si privire ucigasa…. Da…asa ma simt ca as fi in interior. Zambesc …azi am avut doi omuleti ce mi-au facut avansuri in apel…ce-i drept subtil si cu minte. Le-a placut vocea mea…nu pot sa-mi dau seama ce atrage asa mult, oricum orgoliul meu a fost gadilat …

Acum sunt in epava de mers spre casa…inchei aici.

Redeschid cazul de acasa…am facut un dus bun si cald… simteam praful pe mine.

Azi in crrrtzorabia ( mai nou asa alint autobuzul de dimineata) am auzit la radio o melodie ce demult nu mai ajunsese pe la mine de o trupa ce nu am mai auzit ceva de ani de zile : Sistem.

Aparusera in acelasi timp cand era in voga SafriDuo…

Ascult… mi-e dor… mi-e dor de timpurile simple si fericite

 

Lasă un răspuns

