Ganduri de la munca


 

Azi, crrrtzorabia a avut atractie la pensionari ce mureau sa ajunga neaparat in bv cu acest autobuz…dar a fost numai inceputul, linistea dinaintea furtunii…de ce? Pt ca prin 24-25 se dau pensiile…sa vezi buluc la autobuz….promit sa filmez.
Si asa azi era sa ma cert cu pensionarii ce nu ma lasau sa trec, pt ca prioritari erau cei cu abonamente…dar sa se dea vreo unu din fata,  sa lase pe cine a zis soferul sa urce?? N-ai sa vezi…
Acum sunt la munci…cica am facut o vanzare pe azi…mai trebe una pt a recupera ziua de ieri in care nu am facut nimic…
Ma doare capul.

Vb mai tarziu

 

„mai tarziu”:  sunt acasa.. savurez niste laptic (da.. sunt pisica-oasa)…

Starea de rau s-a agravat pe autobuz… de cand eram copil nu mi-a fost asa rau pe autobuz… incontinuare nu mi-e bine, dar trece … la autopsie, asa ca nu imi fac griji.

sa nu uitati sa ii votati pe cei de la Roa! click pe banner si veti auzi melodia lor.

o seara faina va doresc

 

2 gânduri despre &8222;Ganduri de la munca&8221;

    1. tara nu as schimba-o ci oamenii din ea, orasul vreau sa ma mut in bv… sau poate… altundeva cu munca, munca, momentan nu… imi ofera experienta ce am nevoie.. am doar 1 luna jumate de munca la cei 25 de ani ai mei… 😐 mai pe americaneste : i`m fucked… si nici unu cu bani si sa arate acceptabil nu gasesc 😐

Lasă un răspuns

