miresmele orasului


 

Azi am iesit din cladirea de unde se presupune ca stau si stresez lumea la tembelefon….ma intampina o mireasma… imbatatoare… ca in desene, ce ma tragea dupa ea…. nivelul de saliva a crescut instant in a mea cavitate bucala…. mintea imi fugea la o singura imagine…. pui… la cuptor… cu mujdei si mamaliguta….. vai…. si acum salivez….

Traversez strada… alta mireasma… ardei copti…… la vreo 300 metrii  mai incolo… ma „lovesc” de un zid de ceva gen ostropel….

Inca 700 m…. alti ardei copti…..

Ajung in aproprierea garii… e targ textil…. miroase a caramel ars…. fac aia  ” colacii unguresti” a caror denumire nu le-o pot pronunta si nici scrie… mai incolo unu facea fresh de citrice….

La gara.. locul unde astept autobuzul e o treaba din asta gen patiserie si covrigarie…. mai trebuie sa descriu??

Toamna e plina de arome de toate felurile si genurile….femeile gospodine (nu eu) se pregatesc de iarna…barbatii harnici (de aia de care imi plac mie) fac mancare… ca doar cei mai buni bucatari sunt barbatii… la cratita cu ei 😀

Azi… a plouat mai pe seara si a batut vantul… astia anunta la meteo vremuri ploiase… pamantul are nevoie de asta, desi eu ador caldura de toamna… ma resemnez pt binele pamantului… ca doar din el imi trag energia…. anul asta nu cred ca am dormit pe pamant…. rau am facut….de acolo imi incarc bateriile si iarna o sa imi fie grea… dar poate… o mai fi zile calde de toamna…

Gata.. prea mult pe azi.. si asa sunteti ocupati… si va mai scriu si eu romane p-aci.. :))
Dar va trece oboseala dupa ce cititi ce debitez eu aici, nu?? macar la asta stiu ca-s buna.

Sweet and wet dreams, Have fun and play nice  (” if you know what i mean”)

 

 

Lasă un răspuns

