Ganduri pe ploaie de septembrie


 

Alta cutie cu chibrite….o epava  cu care merg…asta scartzie intr-un fel aparte….fiecare epava are limbajul ei sau mai bine zis vocea ei…
Azi m-a cuprins dezamagirea si supararea..de ce? Am dat peste vreo 3 copchii ce deja aveau firme la 25 de anisori si le mergea cat de cat ok…si cand ma gandesc ca am fost atat de aproape ….atat de aproape de a reusi si eu…. ma apuca nervii, supararea si dezamagirea…
Nu a fost sa fie…a fost un fel de invatatura de minte..am invatat ceva.  Tot raul spre bine, nu?

un nene se joaca cu copil de 3 ani…o prietenie legata pe loc ,sincera si voiasa….o joaca si un ras ce lumineaza fetele tuturor celor din autobuz…puritatea unui copil ne binedispune….
pe undeva realizez de ce zic unii ca cea mai mare bucurie e un copil, cea mai mare realizare, dar asta nu ma face sa imi schimb ce am in minte : nu o sa am vreodata copiii, nu imi doresc sa fac, voi adopta de la distanta,voi ajuta satele de copiii si pe cei ce se ocupa de ele, dar un copil al meu, nu vreau.
Stiu …o sa ziceti ca imi voi schimba parerea cu trecerea timpului si asa mai departe, dar sunt foarte slabe sanse de a se intampla asta. Nu suport durerea ca sa fac unu, sunt prea autoritara, violenta in limbaj si fizic la nervi, am autoeducatia ce ma face sa fiu rece si critica…nu vreau ca un copil sa imi mosteneasca defectele si mai ales sa+l fac sa sufere cu raceala mea…nu mi-as ierta-o vreodata.

Ploua marunt….apa purifica….inchei aici transmisia mobila.

later adaugat d-acasa :

Copilul de 3 ani, era tiza mea… pe ultmii km am amenintat-o ca ii iau nasu… apoi am negociat.. mi-o dadea pe mamica ei in schimbul nasului…

mi-e somn… m-a ajuns oboseala…

 

acum va las cu o melodie draga .. a unui artist ce azi si sarbatoreste ziua : la multi ani, sa traiesti pana ajung si eu la un concert de-al tau !

 

9 gânduri despre &8222;Ganduri pe ploaie de septembrie&8221;

        1. mi-a placut si mie wallpaper-ul… e asa dulcica si fata sobolanului….
          multumesc ca ma citesti si mai ales ca dai cate un comentariu… ma simt bine, bagata in seama si atiu ca descretesc o frunte… sau nu… :)) poate apare un rid din cauza mea sau un fir de par alb :)) in fine, imi aduc contributia cu ceva 😀

          1. Moah…fire de păr alb le am de la vreo 22 de ani deci nu e problemă. Ai şi tu blog din aceeaşi cauză ca şi mine… să te descarci într-un mod non violent şi util. Mi-ai văzut oiţa? Ce părere ai? E mustăcioasă….

Lasă un răspuns

