… si gata???


 

Gata?? s-a terminat „vichendu”???? NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!  Mai vreau sa lenevesc… mai vreau sa dorm….m-am dezobisnuit  de munca si mi-e greu sa ma dezvat de confortul de a sta acasa.. de a dormita cat vreau eu……

Ma simt obosita… dar asta e… :((….

profitati cat mai puteti….

 

6 gânduri despre &8222;… si gata???&8221;

  1. Eh…eu sunt invers – m-am obişnuit să muncesc şi să stau mai puţin.Şi atunci când stau mi se pare aiurea şi mă plictisesc. Doar când ajung acasă la fetele mele mă odihnesc şi eu cu adevărat.
    Să ai o săptămână bună şi plină de „succesuri”.

    1. sa-ti traiasca fetele frumoase, voiase si sanatoase!pupa-le din partea mea..
      eu m-am nascut pt a ma odihni…. vb „cantecului” si mi-e greu sa ma simt obosita… si sa nu dorm…
      o saptamana minunata si tu sa ai 🙂

Lasă un răspuns

