Impresii din offtobuz


 

Am aproape o luna de cand fac naveta a2a oara pe anul asta….pensionarii au ramas la fel…inca isi dau coate si se grabesc de parca ar fi sfarsitul lumii…

Ii studiezi si incepi sa iti dai seama ce fel de oameni au fost in tinereti si ce au invartit ( ce meserie au avut).

Fetele si ochii iti dezvaluie istoria lor.

Acest lucru este valabil la toti… la copii e mai greu de citit.
Ieri in timp ce asteptam autobuzul ca sa ajung la gara (am incercat sa evit sa merg pe jos pt ca treceam prin zone cu expunere la soare…si eu ma feream de soare ca vampirii din povestile clasice, nu sclipitoricii de acum) mai bagam cate o gura de iaurt cu piersici dintr-o sticluta specifica..trece o tipa ce tinea de mana un tip dragutel, inalt si cu ceva bani in buzunar si vazandu-ma cu sticluta in bot, gagica s-a strambat de parca mancam lamaie in fata ei. Tipul vazand cu coltul ochiului mutra mandrei si sprancrana mea in curs de ridicare, o smunci scurt si discret de manuta. Tipa, pana in 1.60, blonda, pitzi, nu slabuta, fundulet mare,superficiala cred ca era alergica la iaurt…o fi facut o cura de slabire pe baza de lactate..
Mi-a placut reactia tipului.
Acum imi dau seama cate lucruri poti sa observi in cateva secunde.mintea umana e magnifica, pacat ca e folosita putin.

Doamna de langa mine are maini micute…nu au fost facute pt munca, dar au fost nevoite sa munceasca. Nu ma pot uita direct la fata ei, dar cand am intrebat-o daca locul de langa e ocupat, am vazut-o. O femeie frumoasa ce stia sa zambeasca cand trebuia si sa rada pt a ii binedispune pe cei de langa ea….o femeie ce de altfel e discreta.

Incheiat transmisiunea mobila ca tre’sa cobor..am ajuns in bv.

…..

Inceput de transmisie mobila.
locatie: offftobuz codreanu /gara bv.

Dupa ce s-au ciondanit astia cu masinile mici ce s-au bagat pe unde nu aveau voie si astfel au deranjat traficul din autogara.

Sa revenim la subiectul articolului.

Personalitatea si firea unui om poate fi recunoscute dupa fata, ochi, maini, atitudine si aspect.
Stii ca o persoana e „a dracului” dupa fata, dupa sprancenele ridicate si ochii taiosi. Asta e cel mai elocvent exemplu.

Pe mine ma amuza tipologiile de oameni si cum se clasifica pe meserii.

De exemplu, tipologia omului de call center : slabi, mici de inaltime, pana in 1.74 …hai 1.75, aspect placut, aer usor de superioritate, simt al umorului mic spre mediu, degete lungi si maini ingrijite, vorbire pe ton apasat, accentuat pe cuvintele ce vrea sa iti ramana imprimate in minte.

Tipologia functionarilor de stat : inaltime medie 1.65 femei, 1.75 barbati, un pic corpolenti, vorbire pe ton inalt, tendinta de rastire, aer de superioritate, exprimare directa, ochi taiosi, reactioneaza pozitiv la amabilitati, la „va rog” si „Multumesc”, ton calm si zambet.

Exemplele pot continua, numai ca trebuie sa deschideti ochii si sa observati pe cei din jur.

Mie imi place sa fiu observator..si imi place ca nimeni nu ma observa si mai ales nu observa ca observ.
Trebuia sa ma fac psiholog…cine stie ce Freud mai ajungeam si eu.

Viata e un drum tare incalcit, dar in ciuda tuturor parerilor si evenimentelor tot te duce unde trebuie sa ajungi si ceea ce iti e scris sa devii, asta daca nu dai cu piciorul la multe sanse si nu inveti din ale tale greseli, parerea mea.

Pfff ce optimista sunt….se simte ca tre sa imi vina tanti” in vizita lunara…ca deh…eu nu-s ca restul femeilor ci invers…calitate sau defect??…ramane de vazut.

Suntem pe DN….casc….nimeni nu sta langa mine, desi autobuzul e plin.
Cateodata am impresia ca oamenii ma evita pt ca ma vad pufoasa rau….plus ca mai am si atitudinea aia de superioritate, de a privi de sus…si asta cred ca sperie si inhiba.

 

Pe undeva ma amuza acest lucru…imi confera un sentiment de putere, pe de alta parte ma intristeaza . Ma intristeaza cat de superficiali sunt oamenii…cand vad pe cineva pufii se dau din calea lui si il privesc cu scarba de parca ar avea cine stie ce.
Mi-e somn….inchei aici transmisia din Timisul de sus, Dn 1.
adaugat mai tarliu :

Am ajuns acasa.. si molfai incet din o salatica facuta rapid.

Am corectat articolul ici prezent. Asta e articolul ce vroiam sa-l scriu ieri.

Ma simt obosita… simt ca e ceva in neregula cu situatia in care sunt… e senzatie stranie, ce nu o pot explica….e ca si cum ma aflu la locul nepotrivit in momentul nepotrivit…. iar ma simt de parca as fi venit aici din alta lume.. o venire foortata ce nu imi face bine…

Nu zic ca as fi estraterestru, desi aflarea unei astfel de vesti m-ar linisti, ar fi raspunsul a multor intrebari… dar am senzatia aia de  genul :” locul meu nu e aici, nu apartin acestei lumi”…poate si voi ati avut-o… nu cred ca sunt singura…

Noapte buna copii si nu uitati :

 

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

