cand??


 

Cand a trecut weekend-ul?? cand a trecut saptamana pana la weekend??

Timpul trece repede…prea repede…

Ce am facut weekendul asta?? am bolit din cauza „vizitei”, spalat hainele (masina, nu eu, eu am apasat pe butoane), facut ordine in haos, calcat haine si jucat world of tanks , joculet recomandat de un fost coleg de liceu cu care ma intalnesc cand vin de la munca in autobuz.

Ma simt obosita si ca mai am nevoie de vreo saptamana cel putin de somn.

Azi mi-am descarcat mai multe pack-uri de wallpapere dorind sa imi schimb fundalul minunii mele de blog.

Mi-am adus aminte de discutiile ce le aveam cu diverse persoane legate de fundalurile blogulicalui , discutii in care mi se spunea ca un fundal deschis va aduce mai multi vizitatori si mai multa bunadispozitie cand intra pt vizualizarea lui.

Intrebarea mea, totusi, e : nu conteaza ce scrii ??? adica ai blogul pe nuante de roz si tu iti scrii gandurile negre, atragi mai multi vizitatori??

Eu mi-am ca pus fundalurile in functie de starea mea sufleteasca. Mi-am pus o parte de suflet pe blog, de ce sa nu  redau si atmosfera din el (din al meu sufletel mic si pricajit)… oricum, am fundale faine  😀

Acum va las cu acest fundal sa ve delectati… eu ma bag la un film si maine… o luam de la capat….

 

 

Si acum… cu gandul la nisipul fierbinte, ce urmeaza sa-l vad… candva…..

 

5 gânduri despre &8222;cand??&8221;

      1. Nu am nici o optiune de modificare a pozei deoarece este legata de un link. Dar am sa o descarc in calc, o sa o modific si apoi o sa o pun la mine.Ciao

  1. Eh… Cum trece timpu’. Parcă mai ieri scoteam ceapa verde din pământ,o scuturam de două ori să cadă pământul care mai era şi apoi …plângeam cu lacrimi când mâncam.
    Dar las’ că e bine că trece mai repede… aşa ajung mai repede la fetele mele.
    Cât despre scris, blog şi fundal… contează ce scriu – cel puţin pentru mine, şi ce citesc decât fundalul (apropos…de ce-l schimbaşi?!)
    Pentru cine vrea să facă bani din blog poate e important mai mult „ambalajul” decât conţinutul. Dar când văd „conţinutul” şi nu-mi place…dau cu x!
    Săru’ mâna pentru banner. Pot să-l folosesc? L-ai făcut tu? Să ai o săptămână uşoară şi fructuoasă.

    1. deobicei imi cam schimb fundalul cand simt nevoia de schimbare si cand mi se schimba starea, pe fasbuc imi vezi colectia de fundaluri din ultimile 6 luni si nu-s toate puse
      da, poti sa il folosesti ca de aia l-am facut 😛
      O saptamana minunata iti doresc asemenea

Lasă un răspuns

