a inceput facultatea


 

Azi, in oftobuz, s-au urcat boboceii de facultate, voiosi nevoie mare, vreo 5 la numar.

Am stat pe langa ei si ma mai bufnea rasul la ce mai scoteau pe gura…. ehe… tineretea asta… emotiile primelor cursuri, primului curs care este festiv si vezi pt prima data colegii…

Offf….. am imbatranit….

Ce s-a ales de viata mea… mai nimic… am stationat cu totul… m-am invartit in cerc ca un cat el ce isi urmareste coada.

ehe.. ani au trecut… eu is mai rau ca o baba ce isi alerga copii si nepotii cu carja….

Mi s-a facut dor de facultate, in sensul ca, mi s-a facut dor de gasca mea…tare as vrea sa revad episoadele cum ne-am intalnit si cum de am devenit o gasca…. nici acum nu imi dau seama cum de s-a produs minunea…

Parca aveam mai mult timp,parca era mai amuzant, desi era mai greu… e ceva nedefinit…

Ce am vazut la stiri a fost ‘vestea” anuala a fundatiei Renasterea, ce cu lupta impotriva cancerului la san.. o campanie foarte buna.

Dar din pacate, femeia din Romania uita sa aiba grija de ea…are grija de altii

Nu mai stiu ce sa scriu… mi-e somn…

 

nani bun va doresc

 

2 gânduri despre &8222;a inceput facultatea&8221;

  1. Nu te mai gândi la trecut. Nu reuşeşti decât să-ţi faci rău. Ţi-e dor de gaşca ta?1 Cheamă-i şi vezi ce mai fac. Nu te mai gândi la trecut că nu se mai întoarce şi tu vei pierde ce îţi trece prin faţă în timp ce tu te uiţi în spate.
    Tinereţea, copilăria sunt frumoase, e adevărat. Dar au fost şi nu se mai întorc. Poate doar având copiii noştri. Cel puţin eu cu a mea… suntem doi complici la şotii şi o aducem la nebunie pe amoruccio meu.
    Carpe diem!
    Dacă vrei mă găseşti pe Yahoo Messenger, mai schimbăm câte o vorbă, să te molipsesc cu optimismul meu ocazional…

    1. Neatzsa! Gasca mea e imprastiata prin lume.traiasca fasbuciu si messul, ca asa mai facem reuniuni virtuale pana la cele pe viu, ba chiar am adaugat pe lista de „lucruri de facut impreuna” 5 idei de fiecare.
      Dupa cum am zis, eu copii nu o sa am pt ca nu imi doresc asa ceva.
      Cat despre partea cu trecutul,doar ma mustruluiesc pe mine, dar totusi vreau sa imi permit sa am amintiri placute si nu e vb de trait in trecut. Cand ajung acasa iti dau un add la id asta.
      O zi faina

Lasă un răspuns

