articol fenomenal…………… not


 

Am atatea idei marete pt acest articol, inca de la munca… pff…nici nu stiu cu ce sa incep… stiu.. incep cu sfarsitul.

pai… ma uit la ecranul asta de vreo juma de ora, cel putin, intrebandu-ma „ce Doamne-iarta-ma vroiam sa scriu??”

Pai… azi… azi ce am facut??Am verifiicat o cerere ce  am facut-o inainte sa plec ieri de la munca, pt o firma ce era intr-o zina unde RTc nu s-a bagat… si spre surprinderea mea si a colegilor mei, a fost emisa… si acum astept sa vad ce zice echipa technica..

Azi am realizat pt a mia oara ca-s genul de persoana incapatanata, ce vrea sa demosntreze ca se descurca foarte bine singura si ca nu are nevoie de ajutor…dehh…. orgoliul… dar ma chinui sa ma schimb… si e al naibii de greu…

Sunt genul de persoana care doreste sa reuseasca singura, din prima si perfect, iar cand asta nu se intampla  sau realizez ca am nevoie de ajutor, sunt dezamagita de mine, suparata pe mine ca ar trebui sa stiu unde imi sunt limitele si ca ar trebui sa imi las orgoliul si sa cer ajutor acolo unde nu ma descurc sau mi se pare mie ceva suspect..

In fine.. asta e autocritica, nu o bagati in seama decat daca va regasiti si va linistiti ca nu sunteti singurii, in caz de va intrebati.

Azi pe oftobuz a fost liniste…
Damn… iar am uitat ce sa scriu….

Mi-e sete… si m-a apucat dorul de „acasa”…..acasa….unde?? nu stiu unde e acasa, dar stiu ca-s departe de acel loc.

Acum va las cu un video tare bizar.. desi e demult si parca l-am vazut, azi mi-a captat atentia… enjoy

 

4 gânduri despre &8222;articol fenomenal…………… not&8221;

Lasă un răspuns

