„di toate”


 

Mergeam inspre gara si vad o tipa micuta de fel ce s-a dus la o masinuta, si ea micuta… le statea bine impreuna…. si am gandit: de ce oamenii mici nu isi iau masini mici… sunt atat de dragutzi….. apoi ma lovi… discriminez… cataloghez… dar totusi.. le-ar sta bine…

Apoi gandul ma duce la a2a mare mea iubire dupa Dacia mea si pana la a descoperi BMW… Monster truck….. roti mari.. cuplu mare.. zgomot infernal… vai… pana si facusem un concept de dacie monster truck…

Mi-am dorit o masina gen monster truck… si nici acum nu as zice nu, daca cineva mi-ar da cadou asa ceva…

Mi-as dori sa ma duc la offroad si sa practic astfel de sport… ca si raliul de altfel…. ce sa fac? m-o nascut mama fata… dar am un baietel p-acolo pe undeva, inauntrul meu… si e un baietel tare zgubilatic.

Azi am primit o floare…. o garoafa roz inchis de la o tanti florareasa ce isi inchidea afacerea pe ziua respectiva…. numai asa mai primesc si eu flori .. :)) … nu mai e bucuresteanul sa vina cu buchetul de tradafiri… las ca-i bine si asa… ii da sotiei si/sau cmpara laptic pt prichindelul lui… sa-i traiasca! Acum o luna ma sunase sa ma certe ca de ce nu il mai sun, de ce nu dau un semn de viata, el ce se batea cu pumnu-n piept ca el nu va tine legatura cu fostele iubite.

A2a zi dupa apelul bucuresteanului, primesc offline de la primul magar disparut in ceata dupa o relatie de aproape 3 ani…. deobicei cand incepe unu, hop apare si celalalt cu mesaje sau telefoane… bine ca nu ii tine mult…

Totusi… nu stiu cu ce i-am marcat asa inca ma mai contacteaza……dar viata e plina de astfel de lucruri… unii oameni te marcheaza pe viata cu o vorba spusa la momentul potrivit si la locul potrivit.. si altii ce te marcheaza negativ… prin fapte,vorbe, gesturi… si ar mai fi a3a categorie..oameni ce pot sta langa tine ani ce te lasa indiferent si cu nimic in plus sau in minus.

In fiecare zi invatam cate ceva….

Gata… va las cu tema… de la ce melodie e preluat inceputul de la melodia de mai jos??

nu de alta, dar de 3 zile imi scrantesc neuronii…

 

 

Lasă un răspuns

