aletzsa

ohhh… f*ck!


 

Mda…. iar… luni….. nuuuu…. deci chiar nu……. oohhhhh…nuuuuuu!!!

Ce cruda e lumeaaaaaa… viataaa….soartaaaaaaaa…. mai vroiam o tzara de weekend….

Dar asta e, ieri-alaltaieri plangeam ca n-am job, azi plang ca n-am un  weekend prelungit… nici cum nu-i bine. 😛

Mi-ar place sa am un job de genul fotograf profi… sa plec prin lume, sa pozez diverse si sa fiu platita pt asta…. ma gandeam la un moment dat sa imi implantez o camera , de fapt nu o camera ci un chip cu hdd si sa inregistrez tot ce vad si ce gandesc, apoi sa descarc, sa editez si sa postez… un fel de liveblog… hmmm… oare ar merge?? as avea privitori?

Cred ca o sa o fac candva, pt ca am deja vreo 4 – 5 ani de cand ma bantuie aceasta idee si nu ma lasa… si da… bineinteles aceasta idee este produsul lenei mele de a scrie ceva ,plus ca uit ideiile de blog.

Sunt obosita….. tare obosita…. cred ca atunci cand voi avea somnul de veci voi reusi sa ma odihnesc, desi presimt ca nici atunci nu voi avea liniste pt ca voi avea de bantuit pe unii ce nu stau cuminti si trebuie adusi pe drumul cel bun….

Vreau… (iar vreau ceva)… pai vreau sa am un barbat cu toate calitatile enumerate in articole, plus altele din capusorul meu si sa zica cum e cantecul de mai jos si sa faca ceea ce zice :

 

6 gânduri despre „ohhh… f*ck!”

  1. Love is in the air… in the red corner we have Adam, in the blue corner we have aletzsa.Peace and love…si sa aveti o saptamana buna voi doi…

      1. Pentru ideea ta cu camera..există varianta unei camere video „sportive”, tip GoPro. Desigur variante mai ieftine…poate îţi va aduce moşu’ ceva. Întrebarea e: ai ce filma?

        1. ohooo…. toate tampeniile din lume, dar vreau cumva sa imi aud si gandurile, de aia ziceam de chip implantat… ca uit ce gandesc atunci cand ma apuca filozofiile.
          mosu` e la mine dat la disparuti in ultima perioda de vreo 4 ani

Lasă un comentariu