frutti fresh


image

Da… mi-am luat suc dinasta dupa vreo….5 ani… spre surprinderea mea, gustul este acelasi. Asi fi vrut cel de gref roz… offf… adoram sucul de gref roz…

Azi am vrut sa scriu mult…si  multe despre toate, o amestecatura de idei, importante si neimportante… dar mi s-a dus ideea pt ca nu scriu ceea ce gandesc atunci, pe moment.

asa ca ramane pe data viitoare… apropo…. cica am „spurcat” blogul oitzei… am articol p-acolo…

 

Somn dulce, copiii mei…

Si Odihna Placuta , draga Laura Stoica, ca azi a fost ziua ta

 

 

Lasă un răspuns

