o iubirea de-o viata


 

Ne cunostem inca din copilarie…. ne-am jucat impreuna, am dormit impreuna, am mancat impreuna, am ras si plans impreuna.

A fost mereu langa mine chiar atunci cand toate rele se adunau….

Ea  si doar ea… mereu acolo…. vizitandu-ma si fiind alaturi de mine cat de des putea.

Nu a existat an fara ea… si cand e langa mine imi provoaca tot felul de stari…..e un fel de drog personal….

De cand cu ea, nimeni nu se „atinge” de mine, nici una dintre „neamurile” ei.

Oare o fi obsesie…. sau dragoste adevarata…… ????

Stau si ma gandesc…….o intreb dar nu imi raspunde.

Offf… Raceala asta…… ce m-as face eu oare fara ea?

 

Lasă un răspuns

