o ora


 

A mai trecut o saptama, a mai trecut un weekend.

Trecem in anotimpul rece… ziua s-a facut mai mica si ora s-a dat inapoi….

Maine e o noua zi, o noua saptamana… parca si viata devine anoasta…da… deja m-a apucat cheful de Luni.

Imi selectez o muzica noua pt tel… cel putin asta incerc… nimic nu imi satisface nevoia de muzica buna, desi am peste120 de gb de muzica descarcata…..am rock, hip-hop, reggae, dubstep, house, trance, am de toate inafara de manele si populara.. am si Strauss….offff…. stiu, ma vait aiurea.

 

in fine, enjoy the last hours of weekend

 

Lasă un răspuns

