Chisps-uri si kefir


 

Va scriu din pauza de la munca, unde in prezent molfai niste chips-uri udate din plin cu kefir. Toata „distractia” a costat 4 lei din care 1 leu chips-urile

Afara bate vantul si e cam racoare. cand am plecat de acasa era vijelia de pe lume. In Brasov era bine si caldut cand am ajuns.

am uitat sa va zic de pinii mei… vorba vine … In drum spre gara, pana in statia de benzina de langa, e un teren de tenis. Pe langa gardul ce desparte terenul de tenis de trotuar sunt plantati cativa pini. Eu cu pinul(in general) am o relatie veche. Adica ma simt foarte bine in preajma lor, ii iau in brate si ii rog sa imi dea din energia lor benefica, lucru ce va recomand si voua atunci cand va simtiti lipsiti de viata, energie, pierduti spirituali si nu numai.  Luati in brate un pin sau orice alt copacel langa care va simti bine si rugati-l frumos sa va dea din energia lui pozitiva. O sa simtiti cum va incarcati si dupa ce ati terminat, multumiti pt ajutorul oferit, acest aspect este foarte important.

Asa si eu cu pinii mei. Trec pe lanaga ei de vreo luna in care i-am rugat frumos sa ma incarce cu energia lor de care am atata nevoie, de fiecare data cand trec pe acolo si le multumesc de fiecare data. asa ca de vreo luna ma incarc incet si sigur de la ei.

Natura e minunata si ne ofera atat de multe, pacat ca nu o respectam si ca nu stim cum sa o rugam.

Am dat-o in dinastea…. stiu.. dar trebuia sa va zic, poate ajut pe cineva…. macar atat sa fac cu blogul meu… sa ajut si sa fac lumea sa mai zambeasca in timp ce imi citesc peripetiile.

Transmisiune incheiata de la munci

 

Lasă un răspuns

