Romanii si co*tele


 

Azi am avut o zi aiurea.. multi mi-au inchis in nas numai cand auzea de Romtelecom, cu altii vorbisem deja, chiar trebuia eu sa revin cu informatii suplimentare cerute de ei si imi inchideau cand le spuneam ca am revenit cu apelul la ei…. e greu sa zici ” don`soara, nu vreau serviciile voastre si nu ma mai sunati”??? e asa de greu?? e greu sa zici verde-n fata??

Si sunt multi astfel de oameni fara sange-n vene care sa zica pe fata ceea ce vor sau nu vor… de aia am ajuns in halul asta ca si populatie….Asta e unul din motive…

Fratilor… puneti mana si cresteti-va o pereche de co*e daca nu le aveti deja….si daca le aveti, folositi-le!… Coa*ele sunt aici metafora pt curaj, tupeu , persoana deschisa ce zice verde-n fata….

Sunt furioasa  pe asta….pe oamenii de acest gen… nu iti taie capul nimeni daca vrei altceva, daca alegi altceva, numai zi ! comunica! de aia ai limbaj… spune…

omenirea incepe iar sa ma dezamageasca… si mai rau e ca romanii ma dezamagesc…. Pacat de tara asta frumoasa ca e locuita de fiinte atat de josnice ce nu merita sa stea e acest pamant ce-l polueaza…ma numar si eu printre ei, sa nu credeti ca nu ma simt….

in fine… noapte buna copii… si ganditi-va la ce am scris.

 

Lasă un răspuns

