Barbatii din Romanica si nu numai


 

Iata ca si ‘vichendu`” trecu si eu am fost calare pe vplay.ro si in acelasi timp si pe chat, ca mi se facu` dor sa imi antrenez nervii si sa corectez gramatical pe unii oameni ce nu ar trece BAc-ul nici cu mita… stiu… masochista, dar vreau sa vad cam la cati oameni cu care vorbesti intalnesti unul educat si acceptabil…din pacate, tre` sa va anunt ca din 200 de persoane gasesti unul cat de cat acceptabil, cu mintea deschisa, educat si cu ceva materie cenusie.

Va ziceam de vplay.ro… bantuind pe el am dat de un show numit love games unde niste baieti „bunaciuni” participau la un concurs si pt a acastiga inima uneia dintre cele 3 bad girls, unele bomba de blondute dar cu corp fain. Uitandu-ma eu la asa ceva si emisiuni de genu`, am inceput sa fac comparatie, inevitabila comparatie.

De exemplu, pe chat, daca il refuzi pe baiat sau il pui la locul lui, esti injurata si facuta in toate felurile chit ca inainte cu nici un minut se „gudura” pe langa tine mai ceva ca un motan in calduri.

In viata reala… fac cam la fel dar nu chiar asa pe fatza, ca deh…lipsa vestitele co*te.

Sunt putini barbati si baieti ce apreciaza o fata/ femeie ce le zice in fata si/sau ii pune la punct, pt ca asta inseamna inteligenta, hotarare si da dovada de integritate… nu ca fatzele astea ce rad la orice chiar si cand ii zici ironic ca-i tare desteapta, dar intr-o ironie din aia pura si nesimtita.

Am impresia din ce in ce mai pregnanta ca „masculii” autohtoni si nu numai cer fiinte de sex opus mai „blonde” ce accepta tot ce zic ei si fac ceea ce li se zice fara sa comenteze, ba chiar sa considere o idee buna.

Mai raruti sunt cei ce si-au dat seama  ca au nevoie de cineva egal cu ei, cu mintea antrenata si educata… nu pitzipoance ce sunt bune doar de show….

Nu, dragii mei, nu-s frustrata ca nu gasesc pe nimeni cu care sa fiu intr-o relatie, pt ca nu e cazul.S-a gasit unu care sa isi bata capu` cu mine.

Sunt enervata si suparata ca sunt atatea fete si femei pe lumea asta ce merita sa fie fericite si nu pot din cauza mentaliatii gresite a masculului, dar pe undeva e bine, ca asa e mult mai usor de a vedea care-i bun si merita, dar tre` sa fi cu bagare de seama si sa testezi baiatu` cat de mult se poate pana a il lasa sa patrunda pe sub pielea ta, asta ca sfat doamnelor si domnisoarelor.

Si pt dvs, domnilor, credeti ca frumusetea o sa reziste?? Credeti ca daca ne injurati si jigniti dupa ce va refuzam o sa revenim la voi?? Va inselati amarnic.

Gata! m-am racorit….am zis ce am avut de zis… somn dulce

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

