ca sa vezi,incercarile vietii si utilitatea fasbuciului


Si uite ca am ajuns si eu acasa… si bantui cum mi-e rutina : mail, tagged, lipiciosii, wordpress, fasbuci, 9 gag.

Cu cateva ore inainte, intrand de la munci pe fasbuci si am lasat un comment, primului magar disparut in ceata, cica my first love, cum sa isi puna o poza cu el, ca se lauda ca o dat jos, eu fiind extrem de curioasa, ca deh asa-s eu.

Si se baga-n seama tipa cu care e „in a relationship” de cateva zile pe fasbuci…. si uite asa o dam noi dintr-una intr-alta ca fetele la barfa pe peretele individului ca sa aflam, conform spuselor ei, ca ei se stiu din 2006 din acelasi an de cand il stiam si eu, ca au o fetita din 2008…Una peste alta, acum care-i amanta :)) am ajuns la concluzica ca eu sa pic de amanta ca eu eram departe si ea mai aproape, plus ca are fata cu el… e si gagicuta asta,conform spuselor ei, l-a asteptat cu pliciu pregatit  pe magarusul cel zburliu….. si astept de la ea sa vad cum a iesit discutia…

Viata asta e complicata si plina de surprize ce vin exact cand te astepti mai putin, dar culmea, mereu la timpul potrivit.

A  durat ceva pana cand mi-a trecut, pana cand nu am mai suferit, cred ca mai usor imi era daca imi zicea : fata draga, am gasit pe alta, punem capat. si stiam motivele, dar asa….asa au trebuit aproape 4 ani ca sa aflu cam ce s-a intamplat si tot nu de la el…

E… acum rad… cu imaginea in minte : el si ea aplicand pliciul pe el…. funny as hell….

5 gânduri despre &8222;ca sa vezi,incercarile vietii si utilitatea fasbuciului&8221;

  1. Joy to the world! Joy to the world! Las’ că acum e răzbunarea ta. Italianii au o vorbă: „la vendetta è un piatto che va servito freddo! Adică răzbunarea se serveşte la rece! Trebuie să mai bagi şi tu o strâmbă două, să-i mai îndrepţi situaţia tipului în faţa tipei. Că oricât ar nega el acum a pierdut din credibilitate.

Lasă un răspuns

