chestii,treburi si pareri


 

Aseara am intrat pe chat, iara… stiu..masochista.

Am dat unui tip adresa blogului cu o seara inainte si aseara ma luase la rost cu chesti de genu` ” daca aveai cu cine sa iesi, sa nu mai traiesti in lumea ta virtuala, nu mai scriai” . Asta e rezumatul foarte scurt a discutiei cu el .

M-am cam enervat….. pai cum sa nu scriu?? Ideea asta de a nu scrie deja ma ingrozeste. De ce nu as scrie?? Scriu prost si mult?De ce crede lumea ca daca as iesi, daca as avea cui sa ii impartasesc gandurile, nu as mai scrie?

Eu, una zic ca am talent la a scrie, poate singurul meu talent, de ce nu l-as educa, creste si impartasii si voua?

Si totusi, chiar atat de rau scriu?? Chiar par ca traiesc intr-o lume doar virtuala?

Eu ma gandeam ca par ca traiesc intr-o lume a fanteziei mele, dar nu virtuala in sensul ca numai pe net.

Da… traiesc in lumea mea si scriu de pe astta!

Lasă un răspuns

