nebunia de sarbatori


 

Mi se ridica parul de pe maini si ma trece un fior rece pe coloana cand imi aud una din minunatele mele colege  cum „urala” incantata: ” iei…. vin sarbatorile…. vine zapada… vine mosu` „… oricat mi-e de draga,in momentul ala imi vine sa o iau un pic si sa o bag intr-o lada mare frigorifica si sa o las cel putin 3 ore cu speranta ca poate i-o trece… dar nu pot face asta… totusi… traiesc printre oameni…

F*ck… e deja jumatatea lunii noimebrie… maine,poimaine incep astia cu jingle bells-ul lor si cu nea Fuego ce are concerte cum are si Hrusca cu ler-ul lui..

Mi-e scarba…. a inceput sa imi fie scarba de sarbatori de vreo 2-3 ani… da asa o scarba acuta….decoratiuni, melodiile specifice,nebunia cu postul si cu curatea trupului cand oamenii,culmea, devin mai rai…apoi se calca-n picioare la cumparaturi pt masa de Craciun,iar dupa 24 de ore auzi cum la spital e aglomeratie.

Dar in perioada asta, nu auzi vorbe frumoase, nu vezi cum se ajuta unii pe altii…pur si simplu au uitat de semnificatia sarbatorilor.

Ca sa nu mai zic de frigul, zapada si incantarea bucurestenilor de aerul curat de la munte….

Simteam nevoia sa spun asta….poate or mai fi ca mine pe lumea asta….

 

2 gânduri despre &8222;nebunia de sarbatori&8221;

Lasă un răspuns

