sfârșitul lumii


 

De mult nu am mai scris cu diacritice.

Deci și prin urmare… sfârșitul lumii…cică nu mai e mult….o lună și-o țâră… și totuși…oare o fi sau este deja??

Mă uitam la KanalD la știri.. că deh.. ei sunt pe primul loc în preferințele mele în materie de știri… și am văzut marea îmbulzeală de la Sibiu…că restul nu au fost televizate. Câta suferință pentru niște alimente…..dar scuzați-mă, și oamenii sunt nebuni. Te duci cu noaptea-n cap… stai cu orele apoi te împingi ca disperatul de parcă-i ultima speranță,ultima gură de aer. Știu situația că marea majoritate n-au și că e greu din pensia mică si resursele puține,dar pentru numele lui Dumnezeu…asta nu înseamna sa uiți că ești om.

Și culmea e că bătrânii sunt ăia care împing și se îmbulzesc de parcă-i sfârșitul,apoi tot ei se vaită. Treaba asta nu o fac numai la asemenea evenimete ci si simplul mers cu autobuzul îți oferă asemenea scene de acțiune maximă din partea lor.

Știu…critic..așa ar zice unii….nu critic ci prezint realitatea așa cum e ea.

Las ca și testament pe blog : dacă ajung așa când voi fi bătrână și mai ales dacă voi ajunge până acolo, vă rog din inimă.. terminați-mi suferința.

Deci…până la urmă care-i sfârșitul lumii??Metoriți,cataclisme?? Propun cea mai simplă explicație: noi,omenirea…noi ne aducem singuri sfârșitul prin simplu fapt ca ne incăpățânăm să nu evoluam spiritual,psihologic și mental…..păcat….păcat de această specie…

 

 

 

 

Lasă un răspuns

