chestii din ultima vreme


 

Nu stiu daca in ultima vreme ati observat, dar am cam lipsit din coltul meu blogosferic.

Si s-au intamplat atatea, gen :

*   de la RCS RDS facebook page citire :

” RCS & RDS nu intentioneaza sa renunte la difuzarea canalelor documentare ci doar sa le inlocuiasca pe unele dintre acestea.
Compania noastra nu poate fi de acord sa continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de 3 ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toti abonatii sai, in conditiile in care cota medie de audienta a canalelor Discovery este de aproximativ 1%.

Nu putem accepta principiul: 1% doresc si 100% platesc!
Intrucât tarifele Discovery au fost intotdeauna in DOLARI SUA, desi abonamentele noastre sunt platite in LEI, sumele solicitate de grupul Discovery, numai pentru România, au crescut continuu de-a lungul anilor, indiferent de criza economica sau de ratele de schimb valutar. Astfel, echivalentul in lei al sumelor din 2012 este de DOUA ORI mai mare decât al celor din 2008 – adica o crestere cu 100% in 4 ani – si de peste 3 ori mai mare decat in 2005.
Argumentele legate de criza economica, de scaderea puterii de cumparare a consumatorilor sau de impactul ratei de schimb valutar, nu au fost niciodata acceptate de grupul Discovery. In ultimele saptamâni, grupul Discovery a acceptat pentru prima data sa discute despre anumite concesii, dar acestea nu rezolvau problemele de fond, venind doar in perspectiva intreruperii difuzarii canalelor sale la terminarea contractului.
Compania noastra nu poate accepta pozitia grupului Discovery, care, in plina criza economica mondiala, solicita sa i se garanteze un anumit nivel de venituri, indiferent de calitatea emisiunilor canalelor sale, de vechimea acestora, de numarul de repetari si de volumul publicitatii transmise de canal, in dauna emisiunilor propriu-zise.
Grupul Discovery a refuzat propunerea noastra de a crea un pachet distinct, care sa contina toate canalele sale, la un tarif stabilit de Discovery, pachet disponibil abonatilor interesati, dar fara costuri nejustificate pentru abonatii care nu il solicita.
RCS & RDS va difuza in continuare canale documentare de calitate, produse de furnizori reputati, dar nu va accepta ca abonatii sai sa fie fortati sa suporte costuri nejustificate, la presiunea oricarui furnizor care doreste sa isi realizeze planurile, in detrimentul lor.’
parerea mea : BULLSHIT! Discovery, 1% audienta??? what? oare cat are digi life audienta?? pe 29 am primit pt prima oara mesaj pe antena de la ei legat de scoaterea din grija de programe a Discovery.
Cica pun in loc programe de calitate…. unde-s?au bagat History..ok.. e acceptabil, dar doar atat??INACCEPTABIL!Ca sa nu mai zic ca am auzit ca iar cei ce au net de la rds au iara restrictie la vplay.ro
* Moastele, imbulzeala la sarmale si fasole cu ciolan si ziua ROMANIEI…. mai trebuie sa zic ceva??
Ati vazut deja la stiri ce si cum.
Eu una, nu mai simt ca romanii se mai bucura cum faceau acum cativa ani… au uitat semnificatia  acestei zile.. fiind bombardati de atatea teatre politice din partea guvernanitilor vechi, prezenti si posibili viitori….pacat…. mare pacat. Ma gandesc la bunicul meu ce a fost prizioner in al II lea razboi mondial….7 ani de prizonierat in Siberia,pt ce? pt un popor incult??
*  bantuind pe net, vad o reclama pe lipiciosii.ro  si intru pe site-ul respectiv :

Bine ai venit!
Letsbond.com este prima agentie matrimoniala online prin care femeile din Romania isi pot gasi jumatatea dincolo de granite.

Credem cu tarie ca pentru fiecare exista undeva perechea potrivita. Inregistreaza-te acum si vei avea intreaga lume la dispozitie pentru a-ti implini dragostea. Aici poti intalni oameni cu o cu totul alta mentalitate si alte experiente de viata decat povestile pe care poate le cunosti prea bine. Trebuie doar sa intri pe site, sa fii sincera cu tine si cu cei pe care ii cunosti iar evenimentele placute vor veni de la sine.

Te asteptam in comunitatea noastra!”

hmmm….. „pestii” si-au creat site de „dating” special pentru femei???
suspect…. foarte suspect…..
* lumea mea*  am de cateva zile in gand un articol despre lumea mea… nu lumea mea reala, ci lumea mea reala cu lumea mea imaginara combinata. Sub dush am reusit sa imi pun o oarecare ordine in ganduri pentru a putea fi exprimate in scris.
Dupa cum am zis mai demult, sunt genul de persoana cu multa imaginatie… o persoana a carei minte zburda intr-o lume frumoasa si la un moment dat chiar se transpune in acea lume..se pierde pt cateva clipe in acea lume si isi permite sa viseze,ce-i drept cam des.
In epoca romantica, eram poate considerata un viitor artist… un viitor om al artei… ca deh… astia-s mai ciudati de fel… acum sunt catalogati drept ciudati si atat.
Zic asta ca sa vedeti diferenta de conceptii  din ere diferite… sau mai bine zis, lumea de acum 100 de ani ce gandire diferita avea fata de cea de acum.
Nu stiu ce voi ajunge in viata asta, dar mi-am dat seama ce trebuie sa invat si sa pun in aplicare in viata asta : sa invat sa ma accept cu adevarat, sa ma iubesc, sa am incredere in mine, sa fiu mandra de mine, sa am grija de mine si sa ma alint si sa fac ceea ce imi doresc, chiar daca restul (familia) nu-s de acord. O sa dureze ceva timp, dar o sa reusesc!
2 gânduri despre &8222;chestii din ultima vreme&8221;

  1. Buna Aletzsa,
    Iti scriem deoarece comentariul tau in legatura cu http://www.letsbond.com ne-a atras atentia. Ironiile nu ne deranjeaza deloc, insa datorita atributelor pe care le-ai asociat site-ului nostru consideram ca imaginea noastra poate avea de suferit.

    Noi suntem deschisi intrebarilor de orice natura si chiar te invitam sa iti faci cont pe Letsbond.com si sa te convingi singura de faptul ca tot ce facem noi este complet legal, transparent si totodata moral (poti gasi pe internet si cateva articole in legatura cu activitatea noastra sau in cateva publicatii ca de exemplu Esquire).

    Site-ul este adresat, intr-adevar, femeilor din Romania, care nu au reusit sa isi gaseasca un partener si au decis sa isi incerce norocul si intr-un alt loc decat in tara noastra. Insa, spre deosebire de alte site-uri, am luat toate masurile posibile pentru ca ele sa fie in siguranta: am interzis accesul persoanelor care puteau fi suspectate de intentii malitioase, sfatuim romancele sa se prezinte intr-un mod cat mai sincer si mai decent dar sa nu isi divulge informatiile personale, la cerere verificam informatiile completate de membri si cazierul acestora, etc.

    Oricum, noi iti uram succes in ceea ce intreprinzi, iti dorim cat mai multi cititori, si iti multumim ca ne-ai lasat sa ne exprimam parerea.
    Cu prietenie,
    Echipa Letsbond

    1. Buna.
      am zis de voi(ca si site) ca sunteti destul de suspecti dupa cum va prezentati.Chiar m-a surprins ca cineva de la voi s-a uitat peste parerea mea si o sa va zic de ce imi pareti suspecti de altceva : 1. site numai pentru femei. de ce n-au barbatii voie?? poate e un mandru print ce pe la noi nu si-a gasit printesa si vrea sa caute si inafara.. si cautand pe google da de voi. nu e prea ok. plus ca expresia, daca pot sa ii zic asa „numai pentru femei” cand vine vorba de un astfel de site, da mult de gandit.
      2. am citit ceva legat de a voastra activitate, lucru ce dupa cum s-a vazut in a mea parere scrisa,nu m-a dat pe spate si nici nu m-a facut sa gandesc altceva decat ce e la punctul anterior explicat.
      daca vreti sa atrageti si altceva inafara de arhicunoscutele pitzipoance,va recomand sa va revizuiti descrierea, printre altele.

      scuzati modul meu mai plastic de a ma exprima, dar sigur m-am facut inteleasa.

      multumesc pentru interes 🙂

Lasă un răspuns

